fredag 2 november 2012

Ljus i vårt hus


Det är något visst med små ljushus, så vackert när det lyser ur fönstrena!

Nu har det kommit hem flera nya varianter i keramik som jag vill visa er.


159:- st kostar den här...



... och det gör även denna. De är  fina var för sig men det blir jättemysigt med ett 
par stycken bredvid varann, lite bykänsla.


Och har ni sett så sött litet pepparkakshus?

Först tänkte jag vänta ett par veckor med att packa upp det här, men jag kunde inte 
hålla mig, det är ju så sött!

Ett värmeljus kan stå på bottenplattan och då lyser det så fint även här!


95:- kostar det lilla pepparkakshuset.


Hemma på hallbyrån har 2 keramikhus hamnat och sprider ljus och glädje.
.................

Och idag är det fredag igen och en härlig helg ligger framför oss!

Vad ska Du hitta på?
Idag blir det  en shoppingtur på stan, tänkte även hinna en sväng till blomstergrossisten.
Nu är det många som frågar efter adventskransar och jag ska se om jag hittar
material så jag kan trolla ihop några till nästa helg!

På söndag har vi öppet hos oss i butiken 12 - 16
HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

Tack till alla er som tittar in här!

Kramar från Carina



 




1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara ljushus! Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
Kram,
Regina