torsdag 22 november 2012

Nu funkar det igen!


Tusen TACK till alla er för hjälpen!  Jag har förstått att det är väldigt många av oss
som har fått upp den här texten, att lagringsutrymmet är fullt?
Lite lustigt att det är så många på en gång, men tack vare all hjälp jag fått så verkar
det ha löst sig nu!
Nytt gmailkonto är fixat och nu går det att lägga upp bilder igen.
Tack goaste Elisabeth  för telefonsupporten idag! Och tack Linnéa ( dottern ) som har
klurat och försökt hjälpa mig och TACK till alla er andra som kommit med goda råd och
tips.  Och även ett stort tack till käre mannen som tålmodigt försökt hjälpa mig ikväll med
att skapa nytt konto till min  blogg. Jag är så himla ivrig och har inte alls den 
tålamoden som behövs! 
Nu är timmen sen, men jag var bara tvungen att testa om det fungerar!

Vi ses imorgon bitti igen!  Då är det redan fredag och vi förbereder för helgen!

Från och med denna helg har vi även öppet ALLA lördagar fram till jul
( samt söndag, onsdag o torsdag som vanligt )

Sov så gott/ Carina

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Halloj !!
Så skönt att det funkar igen, det gör det för mig också, men jag gjorde på ett lättare sätt, kika in på min blogg jag har skrivit hur jag gjorde, nu får vi bara hoppas att det funkar i fortsättningen också...
Kraaaam Anette