fredag 3 maj 2013

Helg


Penseer i min söta loppisfyndade plåtburk!

Jag är nyss hemkommen från en skön långpromenad och nu sitter jag i solen 
med frukostbrickan och laptopen, en skön start på dagen :)

Nu väntar några spännande dagar med mycket kul inplanerat, jag får 
berätta mer sedan.

Butiken är öppen som vanligt lördag o söndag 12 - 16

VARMT VÄLKOMNA!!!



Nyss var lastbilen här och lämnade av 40 kg karameller så i helgen finns det 
mycket gott hos oss i butiken :)

Nu måste jag fixa mig  i ordning. Ha en toppenskön helg och tack för att ni 
tittar in här!!!

Kramar från Carina


1 kommentar:

Vit Hortensia sa...

Härliga vårblommor! Längtar så efter att plantera i krukor, hinkar och baljor, men eftersom jag inte orkar släpa växter ut och in så får jag ge mig till tåls lite.
Ha en jättefin helg!
Jag åker antagligen på att måla ytterpanel...men, men, det är skönt när det är gjort och lasyrfärg är ganska medgörlig :-)
Kram
Birgitta