måndag 13 maj 2013

Pastellrosa


Måndag och ny vecka fylld med nya möjligheter!

Helgen har passerat i raketfart och den har varit fylld av glada och trevliga möten 
i butiken. Det är så inspirerande och kul att få träffa er alla som besöker oss!

I fredags kom en JÄTTEpall med varor från danska Ib Laursen och jag kunde inte packa 
upp den direkt, lastade bara in alla kartonger på vårt "lager" . Men oj, vad det har 
kliat i fingrarna, jag har längtat efter att få riva och slita i kartongerna  och se alla 
godbitar som gömde sig där i.
Igår kväll kunde jag inte vänta längre så då åkte jag ner och packade upp 
såååå mycket fint!

Ett axplock ser ni på bilden ovan, finaste kannan i pastellrosa och tillhörande 
muggar samt en kär favorit - brödkorgen som åter finns i lager!



Vit brödkorg, 135:-


Passande nog så har vi även fått påfyllning av textilier igen och bland annat 
den lilla vita duken med vitt rosbroderi som passar utmärkt som brödduk ( 49:- )


Kanna, 195:- och muggar 45:- st

Den blommiga duken är också nyhemkommen, en riktig sommardröm med vit 
botten och blommor i pastellfärger, stl 100 cm x 100 cm och kostar 225:-

Ja, som sagt det var bara ett litet axplock av allt fint som jag packade upp.

Välkommen in i butiken om ni bor i närheten och kika på mera godbitar!
( öppettider står högst upp i högerspalten )

Ha en toppendag!!!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: