onsdag 15 maj 2013

Pastell karamell



Underbara sommarfärger i en härlig blandning!

Idag bjuder jag på några bilder från butiken igen, nu är alla nyheter uppackade
och vi har ändrat om och donat för att få plats. 
Alla nyheter som kommit just nu kanske jag ska tillägga för MERA är på väg...



De fina muggarna  som jag visade i pastellrosa tidigare i veckan finns i många 
olika färger  à 45:- 
Ställningen till muggarna har kommit hem i vitt, tidigare har vi haft den i zink.



Jag har upptäckt att jag är väldigt svag för snygga kannor, jag dras till dem som 
en magnet. Hos oss i butiken finns det många olika att välja på.

De stora vispskålarna har kommit hem i många olika färger ( ni ser dem på översta 
bilden )  och nu finns även den lilla varianten hemma i vitt och pastellrosa.



Ja, det här måste väl vara den snyggaste sockerkaksformen, eller hur?
Den här behöver man inte gömma i ett skåp ;)  Kan även tänka mig att den blir 
jättefin som en glassform.  Mynte-serien funkar ju både i frys och i ugn!

Somrig och fin kökshandduk är också nyhemkommen.



Tårtfat på fot med glaskupa á 275:- 


Favoriter i repris har också kommit hem, plåtskyltar med texter, bland annat 
" King of the kitchen", "Queen of the kitchen", Mom´s hotel - always open" med flera.
Sommardukar i blommigt och rutigt eller enfärgade vita, löpare i härliga färger mm.



Ja, nu finns det mycket fint att välja på om du är sugen på något nytt till dig själv 
eller kanske som present? 

Vi har  även fått hem ursnygga presentpapper och det är ju pricken över i:et med 
ett fint inslaget paket!!!




Och så är jag extra glad och ni som följer Slottsboden Strömsholm på facebook 
och instagram vet varför ;)  En glad överraskning väntade mig när jag fick 
tidningen Isabellas av Linnéa ( dottern ) igår och upptäckte att vår lilla butik finns 
med i deras lista över bästa inredningsbutiker från norr till söder!!!

Tackar allra ödmjukast!!!

Nu väntar en skön promenad innan det är dags att åka ner och öppna butiken 
för dagen.

Ha det allra bäst!

Kramis Carina