onsdag 26 mars 2014

Mera nyheter


Vårkänslorna är på topp, den ena kartongen efter den andra med VÅR 
och försommar packas upp och man kan inte bli annat än glad:)

Här syns ett hjärta med körsbärsblommor, hjärtat finns i 2 stl och kostar 110.- och 85:- st
( det mindre hjärtat har vita körsbärsblommor och det större på bild svagt rosa)

Jag grejar för fullt i butiken för att få ordning bland alla kartonger och igår 
trillade ytterligare 3 leveranser in till oss så det finns att plocka med.

Julafton hela dagarna!


Magnoliakvistarna som kom hem igår är helt fantastiska, ser såååå 
naturtrogna ut!  På bilden syns en kvist magnolia, de är 100 cm höga och kostar 129:- st

Jag har knipsat av min som står i vasen, men jag ser att den behöver kortas lite
till;)


Greengate packades också upp för fullt igår, den ena serien vackrare 
än den andra:)  Som tur är går de bra att mixa med varann för det är 
inte lätt att enbart välja en favorit. 


Och det sötaste lilla "huset" med  finaste bakformarna!
Gissa om jag blir sugen på att baka något gott i de fina formarna?!

Fin present att ge bort till en kär vän, det kostar 89:-/set


Nu blir det en mugg kaffe i en av mina favvomuggar innan det är 
dags att ta tag i den här dagen:)

Ha det allra bäst. Vi ses snart.

Kramar från Carina

Inga kommentarer: