onsdag 14 maj 2014


Hej hopp,  redan onsdag och mitt i veckan!

Vaknade till en gråmulen dag men det skvallras om att att solen 
är på väg hit igen och det låter underbart!  
Den tittade faktiskt fram redan igår och självklart greppade jag strålarna
och rusade ut i trädgården för att fixa litegrann.



Mera varor kom igår.... en JÄTTEpall  fylld med finheter :)
Både nyheter och kära favoriter!
Jag fick hjälp med att köra ner alla kartonger till butiken och idag 
väntar de på att packas upp. Spännande!

En och annan kartong öppnades redan igår...


... och de här fina värmestakarna fick faktiskt följa med mig hem ;)
( men det finns förstås fler i butiken )
Härligt vita med ett vackert skimmer och de finns i 2 stl och kostar 
85:- och 95:-


Och nya värmeljusstakar går det alltid att göra plats för :)

Idag har vi öppet igen och det ska bli spännande att dyka ner 
i de andra kartongerna och se vad som finns där.


Vi har även packat upp sommarkollektionen från VÅGA med galet 
mycket snygga smycken!  Ett axplock med armband syns här.


Snygga halsband  med en hästberlock  och beige eller svart rem som 
kan bäras både som kort eller långt halsband ( 199:- )


Långa och korta halsband i härliga sommarfärger! Finns även matchande
armband ;)


När solen äntligen visade sig igår efter ett långt uppehåll så
var det förstås värt att fira. En rabarberpaj trollades fort ihop 
till kvällsfikat i solen. Och rabarber känns verkligen som sommar!

Nu är det bäst att jag tar tag i lite göromål här hemma innan det 
är dags att öppna för dagen. Ha en bra dag! Vi ses snart igen.

Kramar från Carina

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej raring!
Åå vad mycket fint..jag måste verkligen ta mig en tur till dig snart. Mysigt o fika i slottsparken också ju..;)
Å lilla Elvis...åå så söt han är..han ser ju ut som ett gosedjur där i uterummet.
DU har så fina blommor jämt och det är ju verkligen en riktig vardagslyx att ha fina buketter.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Katarina