onsdag 14 april 2010


Butiksbilder





Idag tänkte jag visa er några ostylade bilder
från Slottsboden.

Vi har fått hem så mycket fint, ängeln här bredvid är väl för söt?

Och flera fina krukor i olika storlekar. Jag är väldigt svag för fina krukor och tycker det är kul att förnya tex ett fönster med nya krukor.




VÅR, bokstäverna som står uppe på hyllan finns att köpa för 35:- st.
( hela alfabetet finns )



Hanna Svenssons ljuvliga keramik blandat med en hel del annat.


Skyddsänglar sittandes på en hylla.



Tallrikshyllan har jag visat förut, men den tål att visas igen.
Tillverkad av en lokal snickare och säljs bara hos oss.


Den har liksom "allt", plats för tallrikar ( eller böcker ), hylla, lådor och krokar.



Ja, det var några glimtar från butiken. Mer bilder kommer en annan dag.


Idag blir det ännu en dag med solsken och jag njuter för fullt av all energi
jag får av solen och ljuset!


Jag har lagt in en hel del nyheter i webshopen, och mer kommer!

Tack för att Du tittar in här!

Kramar från

Carina









5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Alltid lika fina bilder och man blir alltid lika sugen på att handla..

Ha nu en bra solig dag..

Kram Mia

Anonym sa...

Oh vad mycket fint du visar! Ängeln föll jag för. Nu måste jag försöka komma till din butik snart!! Ha en riktigt härlig dag!

Kram
Birgitta

Lilla hjärtat sa...

Hej!
Så fint det ser ut i butiken!
Vet du, jag var så nära att ringa hundfrisören idag. Tovorna är inte roliga nu.Jag vill egentligen inte, men jag har nog inget val. När jag läste din kommentar så bestämde jag mig, det blir frisören. Det gäller bara att hålla efter sen så man håller tovorna borta! Var ni tvugna att klippa mycket?
Kram A-K

Sara sa...

Vilken underbart fin butik du har :-)
Kram

Lilla hjärtat sa...

Det blir nog inte mycket päls kvar på Selma heller, hon har mycket tovor i botten. Det har liksom blivit stora kakor av pälsen. Ja nu har jag i allafall fått en tid den 27/4.Det blir bra att börja om från 0.
Ha en trevlig och skön helg.
Kram A-K