tisdag 22 juni 2010

Rosor...





Jag är svag för rosor och jag blev blixtförälskad i dessa tallrikar när jag såg dem
första gången , de är så vackra med fina detaljer och rosknoppar i milda färger.
Kommer hem till oss i butiken i augusti.
Och det bästa av allt är priset, de kostar 69:- st.



Tallrikarna ingår i en hel porslinsserie och redan inom några dagar får vi hem
delar av serien, bland annat kaffekopp med fat och muggar samt helt
oemotståndliga små skålar.




Oemotståndlig är även denna ljusstake med rosor från Dommo by Gawor,
den finns även i en variant med 4 ljus hos oss som är sååå vacker!
.......................
Förra veckan när jag var ledig en dag gjorde jag en liten utflykt tillsammans
med Linnéa och jag kom förstås hem med flera påsar innehållande en massa fint.
Och på så gott som allt jag hittade var det rosor!
Jag ska visa er så småningom , det krävs lite pyssel först innan allt är klart
och kan visas.




Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag sitter här på verandan och njuter av morgonen.
Snart är det dags att ta itu med dagens bestyr. Vi väntar hem flera leveranser
de närmaste dagarna, både ljuvlig inredning och go´saker. Karameller i strut,
Centrerabrända mandlar och goda teér bland annat.


Och glass i stora lass!
Tack för alla rara hälsningar, det är så kul att få veta vem det är som kikar
in här!
Ha det bäst och ta vara på dagen!
Kramar från
Carina

1 kommentar:

Vit som snö sa...

Jaa, det var sött porslin!
Och Dommo by Gawor.... allt är så vackert därifrån!!!
Jaa, nu är det dagar av mys o njutning som väntar... ledighet i 5 dagar, sen jobb 1 månad innan riktig semester kommer...
En Glad midsommarhelg önskar jag dej!!!
Kram Cilla