onsdag 19 oktober 2011

Vinnare i utlottningen!



Myspysväder inomhus är det idag. Tända ljus och lite musik i bakgrunden.

Regnet vräker ner och lockar inte till promenader...


Jag har laddat med några julinspirerande tidningar som får ligga framme, bara

att bläddra i dem när andan faller på. Nästa helg ( 29-30 okt ) plockar vi fram

julen i butiken. Det är en magisk känsla när julen plockas fram, alla

underbara dofter som blandas med tända ljus och blommor...


Igår hade vi lottdragning, det blev många lotter i skålen, det var många som hade

länkat och på så vis fått 2 lotter och det har kommit många mail från de som inte

har egen blogg. Jag önskar jag kunde ge en present till er alla!


Vinnaren av mobilväskan är Regina "vitt hus med svarta knutar"


GRATTIS REGINA!!!


Kökshandduken vinner en tjej utan blogg, Carina Gerdin.


GRATTIS CARINA!!!


Maila era adresser till mig så kommer presenten på posten.


Tack än en gång till alla er som ville vara med!








Igår kom ännu en jättepall med varor till oss, denna gången från ON Interiör.

Dessa varor packas upp i butiken idag, men jag har förstås redan kikat vad som

finns i kartongerna och det är sååå mycket fint!


Den här användbara skålen bland annat. Home sweet home står det på

framsidan.







Och en sån fin hurricane-lykta, men tyvärr så syns inte texten på bilden.

" You find love in my home" står det på lyktan.



Nu ska det grejas lite här hemma innan det är dags att åka ner och öppna

butiken för idag ( öppet 14 - 18 ).

Ha det så gott allihopa!


Varma kramar i regnrusket från Carina









8 kommentarer:

Inga-Lill sa...

Då passar jag på att gratulera de lyckliga vinnarna.
Må så gott och Njut av en härlig höst!
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Sallys hus sa...

Hej igen!
Grattis till vinnarna..;)
Åå va mysigt med jul....fniss...du kommer inte bli av med kunderna om du har så där många tidningar liggandes....
Lyktan är jätte fin!
kram igen
Katarina

Min Skattkammare sa...

Visst är det kul att få julpynta i butiken. Vi får ju liksom tjuvstarta före alla andra. ;o)
Så fint ni har det hemma, tänker på bilderna i förra inlägget.
Ses vi på fredag....? Hoppas det!
Tack för din fina kommentar hos mig!
Kram Kicki

dalkullan sa...

Stort grattis till vinnarna :)

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnarna..

Hoppas dagen har varit bra och att kvällen blir detsamma..

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nämen oj!!! Såg din kommentar och vad glad jag blir, tänk att jag har haft tur och vinna (igen)!! Det här är extra roligt för jag har letat efter en mobilväska till min nya mobil=) Tack söta du!!! Och grattis till min vinnarkompis också!

Mejlar dig!

Önskar dig en fin kväll!
Kram,
Regina

Sallys hus sa...

Hej hej!

Jag hoppas att du kan komma med i morgon..;)
Vill bara meddela att Sally löper nu så att det kanske inte är jätte lysande om Elvis följer med...snyft....men vi vill ju inte ha en massa små vita ullbollar....

Kram Katarina

Vita små hjärtan sa...

Grattis till de lyckliga!
Å tack vännen för dina goa ord hos mig!
Kram Agnetha