onsdag 27 mars 2013

Hopp, kärlek och lite tro


Nu finns det     HOPP     om en VÅR! 



Hittade dessa små söta raringar när jag var ute och gick igår och visst är väl 
de allra första tussilagona allra vackrast?

I övrigt så stod jag mest på huvudet i alla kartonger resten av dagen.

Jisses, säger jag bara vad mycket fint som packades upp igår!  Lastbilarna körde 
skyttetrafik hem till oss och lastade av pallar fyllda med paket. Tre stora leveranser 
kom på förmiddagen och när jag kört ner dem till butiken och kom hem igen,
så möttes jag av ännu en JÄTTEpall från Miljögården.




Som tur var fick jag hjälp av ena sonen och käre mannen med alla tunga lyft och 
nu är allt i butiken och idag blir det till att fortsätta packa upp varor. 

Men det är sååå mycket fint som kommit hem...!

Och allt är förstås noga utvalt av   KÄRLEK. 


Jag hann med en sväng till karamellgrossisten och blomgrossisten igår och det är 
likadant när jag väljer tex karameller, allt är noga utvalt! Självklart ska det smaka gott 
men lika viktigt är det att det är en fröjd för ögat och fint paketerat.


Ett STORT paket med snygga smycken från VÅGA packades upp igår. Och nog är det härliga färger 
så här på våren och inför sommaren?!



Mycket snyggt i turkost!


Härligt knalligt rosa!


Milda toner av gula pärlor tillsammans med silver och glas... me like!


Sötvattenspärlor är alltid rätt, finns i flera färger.


Och ett ursnyggt armband med svart stenar och strasskors får stå för    TRO.

Ja, det var ett  smakprov på litegrann av allt vackert som fanns i lådan.

Imorgon är dagen D, dvs säsongsöppning och idag behöver jag nog gummisnodd på 
timmarna om allt ska hinnas med :)

Läs mer här www.slottsboden.com

Tack för att just Du tittar in här!

Kramar från Carina


1 kommentar:

Vit Hortensia sa...

Oj, ser verkligen ut som om du haft fullt upp med att packa upp fina saker!
Hoppas att du hinner pusta lite mellan varven och jag hoppas verkligen att det här fina vädret håller i sig. Underbart är det!

Påskkramar!
Birgitta