onsdag 6 april 2016


Morgonmys med tända ljus, regnet smattrar på rutan men jag har sol i sinne
så vad gör det? 

Denna ljuvliga kammarstake i keramik låg i kartongerna som kom igår, finns
även i en härligt blå färg och bägge är superfina. Endast 129:- st. 

Ja, igår stod jag på huvudet bland kartonger, sprättade emballage och prickade av
följesedlarna. Flera STORA fina leveranser kom samtidigt och väntar på att packas
upp ;)  Och jag har fått mail om att ännu mera är på väg, troligtvis till idag:)

Rena rama julafton med andra ord och jättekul. Det blir till att fixa om och 
ändra om i butiken ;)


Jag älskar snygga vaser! Blombuketten gör sig så mycket bättre i "rätt" vas 
och denna som packades upp igår blev snabbt en favorit! 
Lite vågig kant upptill och heter passande nog "wave"  och kostar 195:-



Härligt knallrosa gerbera får "bo" i min vas just nu tillsammans med ljuvligt
doftande kvistar med eucalyptus. Och visst blir man glad av att se dessa färgglada?

Och extra glad blev jag igår över några fina kommentarer i butiken! Några trevliga
besökare berättade att de kallade vår butik för en riktig "feelgood"butik. De sa att de 
alltid blev så väl bemötta och glada i sinnet av att besöka oss och att det fanns så 
mycket positiv energi i  butiken :) Tusen tack för det!!!

Självklart är det just det jag strävar efter och  det är alltid kul att få höra att 
ni som besöker oss "känner" av det!  Jag är en väldigt positiv person i mig själv
och jag vill att det ska smitta av sig på alla andra!



Jag har aldrig förstått det där med att vara negativ, jag tror på att se möjligheter
istället ;)  Ni vet bilden av ett glas fyllt till hälften, hur ser man på bilden?

Halvtom eller halvfull?  ( jag säger förstås halvfull;)

Hur som helst  så är jag glad över att få höra att ni trivs med oss i butiken!

Och i morse vaknade jag upp och kände just en stor tacksamhet. Hade den här 
bilden sparad i telefonen  och la upp den på min instagram och lägger upp den även här.


Precis så är det! 

Nu väntar en promenad innan det blir ett nytt besök hos optikern . Är så nöjd
över mina linser men idag ska jag på återbesök så får vi se om något behöver ändras.

Ha en härlig dag så ses vi snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: