torsdag 26 maj 2016


Maj månad har rusat på alldeles för fort och det var ett tag sen jag var här
inne på bloggen. Mycket har hänt och i butiken är det full fart. Vi får hem så
mycket snyggt hela tiden. Brickbordet med spegel är nog det finaste brickbord jag
nånsin har sett. 


Allt blir så fint på spegelglaset ;) Jag har ställt mitt i uterummet men det 
kommer säkert att flytta runt lite varstans i huset. 
( finns hos oss i butiken )


Mors dag ,student, avslutningar, dop mm och hos oss hittar du presenten.
Lyktan på bild kostar 159:-


Lykta 279:-


Mycket fina smycken har kommit hem. Här syns några av finingarna 
från Våga.


Och mängder med snyggt från Bud to rose ;)


Ett jättefint erbjudande har vi också från Bud to rose.
Vid köp av halsbandet på bild á 349:- medföljer ett matchande armband á 249:-
(så långt lagret räcker)
Presenttips kanske?


Ännu ett kanonerbjudande! 30% rabatt på de vackra rostavlorna ;)
(så långt de räcker)


Det är sen torsdags kväll nu när jag skriver men imorgon laddar vi för 
fredag och helg igen ;) Nya fredagslyktorna från Majas (79:- st) tänds alltid
så här i slutet av veckan :)

Imorgon bitti (fredag) ska jag in till stan och träffa goaste killen!


Mormors charmtroll:)


Känns som en bra start på helgen :)

Och ni vet väl att vi har öppet ALLA dagar i veckan? Välkomna till oss
i butiken, vi hjälper dig gärna med tips och idéer;)

Sen vill jag även tipsa er som bor i närheten om detta:


Mycket fint att fynda!


Önskar er alla en trevlig helg! Och jag tittar snart in här igen.

Kram på er!

Inga kommentarer: