tisdag 17 januari 2017


Tidigt morgonmöte med mig själv och ett par koppar kaffe. Bläddrar i katalogen 
från Formex och längtar. Alltid lika kul med mässa och som vanligt känner jag mig 
förväntansfull och det pirrar i kroppen :)

Den där känslan är speciell, det är spännande för även om vi vet på ett ungefär vad som 
kommer kan det ändå dyka upp något oväntat som blir vårens och sommarens favorit!

Lite som att gå på skattjakt, vara öppen och mottaglig och "känna in". Våga tänka lite
utanför ramarna och inte fastna i enbart "det gamla".  Superspännande!



Någon ny leverantör  till butiken hoppas vi förstås att vi hittar. Jag har i och för sig redan
hittat en ny som jag beställt ifrån och de känns bra. De är inte med som utställare på mässan
och  vi får leveransen i februari/mars. Sen får vi se vad veckan bjuder på för mer spännande.

4 hela dagar på mässan är inbokade och jag ska försöka hinna med att lägga upp bilder
på instagram och facebook ( länk finns i min högerspalt och även på hemsidan:
www.slottsboden.com )  Vill ni kika på min privata instagram så är det : carinaharju

Mässan brukar bjuda på en rejäl dos med inspiration och det längtar jag efter!

Slottsboden är öppen som vanligt och där hoppas jag att vi kan bjuda er alla på härlig
inspiration. 



Hemma har jag släppt in våren, i köksfönstret står dessa vita vivor och sprider glädje. 



Och har ni sett? I morse var körsbärskvistarna fyllda med vita blommor! 
Bilden är dock lite mörk, svårt att fota tidigt på morgonen. 


Härligt!

Nu går vi mot ljuset och en ny spirande underbar säsong!



Jag vet att det fortfarande är vinter ute men känslan av att veta att VÅREN ligger
framför oss känns underbar!

Idag blir det ännu mera fix och förberedelser i butiken och vi hälsar er glatt välkomna
till oss.

Imorgon försvinner jag in i Formexbubblan och Eva tar hand om er i butiken;)

Ha en toppendag!

Kram kram Carina

1 kommentar:

LIVSGLITTER sa...

Något år ska jag också ta mig i kragen eller rättare sagt ta mig tid att besöka Formex!