torsdag 26 juni 2008


Hoppas ni alla har det bra! Här skiner solen idag och det ser ut att bli riktigt fint!

Längtar efter massor av sol och värme! Jag är en riktig sommar-människa, älskar solen!

Nu ska ni få se vad det är för fint som jag vann hos Carina, Ängeln i vitt




Så fina "mormorskängor"! Jag har fyllt dem med lite lavendel, efter tips från Carina . Just nu hänger de i hallen och det doftar så gott när jag kommer hem!



Jag fick även det här söta hjärtat som jag hängt på sovrumsdörren!


Och så fick jag en extra-present som hon sa att jag skulle se som en "ploj", men den är så himla fin! Här ska ni få se!

Visst är den fin?

Just nu har jag den i soffan i vardagsrummet, men den kommer säkert att flytta runt.

Jag är så jätteglad för vinsterna!!!

Tack igen Carina!

Dagarna rusar på och snart är det helg igen!

Önskar Er alla en skön avslutning på veckan!

Kramar till Er alla

från Carina

15 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Mormorskängorna var ju fantastiskt fina! :) Vilken lycka att få öppna ett sådant paket. Själv har jag ingen lavendel.... men min granne har. Tror du han märker om jag går in och stjäl lite?!

Kram Jenny

Mjuka sa...

Så himla fina presenter!! Måste vara så kul att få
kramar Malin

Sara sa...

Vad roligt att få så fina presenter.
Kram Sara

Anonym sa...

Hej! Hittade nyss hit och känner mig otroligt inspirerad av allt fint jag hittade här. Kommer absolut tillbaka och kikar. Ha en skön sommar. //Värmlandtös

Living by Milla sa...

Himmel, vilka ljuvliga vinster och presenter !!
Kudden är såå snygg!

Må så gott!
kram Camilla

Solsjö - Under en vind sa...

Jisses vilka fina saker!

Önskar dig en riktigt mysig helg! Kramar!

ängeln i vitt sa...

Men vad kul att du gillade grejerna. Ser nu att texten blev lite tunn...hmm.

Kramiz / Carina

Smultronstället sa...

Å grattis till vinsterna,kul!
Härliga mormor kängor, har åxå tänkt sy såna nångång...

Ha en skön helg
Kram M

~~*Pennyshouse*~~ sa...

HEj!!

Men så fina vinster!Nu blev jag sååå avis ju.

Kram Nilla

Frida sa...

Hej Carina!
Vilka fina saker du har fått. Kudden är ju verkligen fin, kängorna gillar jag också.
Hoppas du fåren härlig helg!
Kramar Frida

Frida sa...

PS. Får jag fråga var du har hittat den lilla lavendelfjärilen någon stanns? Tycker den är så fin.DS

Sallys hus sa...

Hallå där!
Ojsan vilka fina vinster!!
vad härligt att vinna så fina saker...nåt som är unikt, personligt och klart!!!

De där fina kopparna från Presentverkstan.....de är så fina!
var så sugen att beställa dem på mässan men insåg att de kommer hamna inne hos mig allihop så jag beställde aldrig...vi får se nästa gång.....

Ha en härllig vecka!
Kram Katarina

Living by Milla sa...

Tack, vad kul att du gillar mitt nya namn!! Jag är nöjd själv och glad att jag kom på det! :) De flesta braiga namnen är ju redan upptagna!

Varm kram
Camilla

MiaMaria sa...

Hej!

Men vilka vinster, det är till att ha tur Carina!

HA´det så himla gott denna vecka!
MiaMaria

Vit Spets sa...

Tjusiga vinster...å jag måste säga att jag blir verkligen sugen på jordgubbar när jag ser dina det första jag ser...
Här är det grått som bara den...idag tror jag det blir en sån där dag att tömma returpapper & glas...måste först kika lite mer på din blogg...
Ha det bra
//Siv