tisdag 15 juli 2008

Utlottning!



Oj, jag fick se att besöksräknaren har passerat 10 000! Det måste vi fira!


Alla som lämnar en liten hälsning här på sidan till och med torsdag kväll kl 22 får vara med i utlottningen av ett hemligt pris. Och även ni som inte har en egen blogg kan skriva några rader och vara med i utlottningen. Lycka till!


Helgen svischade förbi i rekordfart och likaså måndagen! Men det är väl så när man har roligt!





Här ovanför ser ni mega-koppen som kom hem förra veckan! En riktig jumbokopp!

Fin att plantera en blomma i eller fylla den med något gott, kanske jordgubbar?

Pris 349:-


Igår kväll tog jag äntligen itu med våra 6 stolar på altan. Nu är de färdigslipade och tvättade och väntar på målarpenseln! Även bordet ska målas, men jag börjar med stolarna. Det är vårt gamla furubord med stolar som vi haft i köket då när allt skulle vara träfärgat. Sen hamnade det på altan och nu ska det äntligen bli vitt!




Vad tror ni?
Det kan bara bli bättre, eller hur?
Jag ska gå ner och börja måla på en gång!
Tack än en gång till alla er som kikar in här på sidan!
Lycka till i utlottningen!
Torsdag kväll kl 22 skriver jag ner alla era namn på lappar och drar en vinnare.
Vinnaren publiceras på fredag.
Ha en härlig dag och hoppas solen skiner på er också!
Kramar från
Carina

34 kommentarer:

Ulli sa...

Kommer bli kanonsnyggt vitt! Furutiden är över. Undrar om den någonsin kommer tillbaka?

Ha en riktigt bra dag!
Kram Ulli

Anonym sa...

Grattis till alla dina besök.
Såg gott ut med ditt bak.
Det kommer nog att bli kanonfint med färg på stolar och bord.
Tänk vad less (I alla fall jag )man är på all furu.Det finns rätt mycke av det hemma hos oss.
Supersnygg jumbokopp.
Ha det så bra
kram ewa

Lilla huset på prärien sa...

Oj så många besök! Tänk när jag får passera 10 000 besökande... så häftigt det måste kännas?! Jag vill såklart vara med i din utlottning... spännande.

Kram Jenny

Dubbelörn sa...

Självklart så vill jag vara med i utlottning! :)

Komemr nog förbi dig endera dagen ;)

Kram

Anonym sa...

Såklart man vill vara med! :)
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

MiaMaria sa...

Hejsan Carina!
Nu har jag betalat in pengar.....

Och här håller jag också på med mina stolar och ska snart ta itu med bordet.......men det lär dröja innan de blir klara...ska på semester till helgen.

HA´det så gott och givetvis tar jag en lott......

Må så gott och ha det så himla bra!
MiaMaria

Nettan sa...

Kommer garanterat bli snygga som vita =0) !
Grattis till alla besökare & en utlottning vill man inte missa.

Kram, Nettan

Elzie sa...

Grattis till de 10.000. Förstår att många besöker din trevliga blogg.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Eva sa...

De kommer bli fina som vita. Det är bara synd att det är så jobbigt att måla. Är gärna med i utlottningen

Vit Spets sa...

Ååå en utlottning! tänka sig att "lilla" jag vill vara med...jag har än inte haft turen på min sida med jag ger inte upp, någon gång blir min gång *fniss* Jag är verkligen en "furuhatare" & jag hoppas att det aldrig kommer tillbaka, jag förstår att du slipade ordentligt igår kväll, du skall se efter första strykningen kommer du vara överlycklig som trollat bort furufärgen...
Kramis
//Siv

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Klart att det kommer att bli jättesnyggt med vitt! ;-)

Och så hälsar jag "extra" mycket, och håller mina tummar!

Må så gott! L

~~*Pennyshouse*~~ sa...

HEj å grattis till dina 10000 besökare.

Det tickar på i rask takt ...kul!!!
underbar jumbo kopp.Har beställt en av Älskar sött.

Kram nilla

Anonym sa...

Hej!
Såklart att man vill vara med i din utlottning!!
Stolarna blir nog bra vitmålade. Vilka fina "stolkappor" du har! Har tänkt sy sådana till mina köksstolar.

Kram från
Birgitta

Silhuetten sa...

Hej Carina!
När man tittar sig omkring här hemma, så upptäcker man all furu. Det skulle vara perfekt om man hade en stor vit pensel på "någons" hand. Det känns som om det är ett livsprojekt. Kom hem från Tallin idag. Grattis, kul med utlottning!
Kram,Tina

Mamma C sa...

Grattis till alla besökare. Jag har furu i köket och vill sätta penseln på möblerna. Men gubben vill inte det. Så jag måste lista ut något som får honom att ändra sig.
Kram mamma c

Levindas Värld sa...

Såklart man vill vara med och tävla, det är ju så spännande också tänker jag att turen måste ju rent statistiskt sett slå till nån gång...hihi!

Vilket fint borde du har dekorerat och vilken jumbokopp, va sött!

Kram!

Anonym sa...

hälsning från gbg! nu ska jag sova. ses imorn. pusspuss

Sallys hus sa...

Hallå!
Klart man vill vara med i utlottningen!

Bordet och stolarna kommer bli ursnyggt som vitt!
men 6 st...phu!!!
Jag som tyckte det var jobbigt att måla 4......nu gruvar jag mig för att måla 2 udda stolar....

Kopparna från presentverkstan är såå fina. Ville ju beställa dem på mässan men mannen gillade dem inte alls...tyckte de var fööör söta och att det skulle vara obehagligt att få knottror i munnen när man drack...ha ha...har du hört va???
Skulle inte ha lyssnat på honom....

KOmmer till dig om några veckor....:)

Kram Katarina

Vardagslycka sa...

Önskar även Monica och Birgitta lycka till i utlottningen!

Till min kära dotter säger jag go´natt och vi ses imorgon kväll! ( Men du får inte vara med i utlottningen... du kan få hjälpa till med dragningen istället)

Kram, Carina

Bonnie´s vita rum sa...

Grattis till alla dina besökare! Jag förstår det för din blogg e underbar!

Utlottning är spännande o roligt.. vill gärna vara med.. Men tyvärr så brukar inte turen vara på min sida..

Kram och tack för en fin sida!

//Bonnie

Anonym sa...

hej gumman!! jag älskar den där jumbokoppen, visst är den från presentverkstaden? har sett den på fler sidor, det porslinet är toppenfint!

jag tror dina möbler blir toppenfina med vitfärg, vit färg kan göra sååå mycket!!

stor kram sara

Helena sa...

Hej!
Vill gärna vara med i tävlingen! Vad mycket fint du verkar ha i din butik! Har inte varit in hos dig tidigare så nu ska jag kika runt lite.
Ha en skön sommar!
Helena

Anonym sa...

Jag är meed :-)

stina sa...

Men vilken tur jag har som hittade till dig !!! Fin blogg du har och lyckliga du som har én affär!
Kram Stina

Anonym sa...

hej tjejen! klart att det är OK att låna idén :) den är ju inte världsbrytande så låna på bara, man tager vad man haver som man säger :) tyckte det såg lite tanigt ut utan canvasen, nu ser den lite mer maffig ut. tror allt som allt att det kostade ca 50 kr för hela kalaset :)

stor kram sara

ängeln i vitt sa...

Grattis till alla dina besökare. Furumöblerna kommer att bli kanonsnygga det kan jag redan se nu :-) Jumbokoppen är bara för söt. Klart att jag är med i utlottningen fattas bara annat :-)

Ha det gott

Kram / Carina

ängeln i vitt sa...

Bara jag igen!

Undrar om det är ok att låna ett par bilder av dig till min högerspalt? Tänkte då på servisen och slottsbodens fönster taget inifrån.

Kram igen

Anonym sa...

Ett stoort grattis!!! Jag blir jättenyfiken på ett hemligt pris och anmäler mig på stört! Kom gärna in till mig och var med i min utlottning också! Chansen är stor att vinna en snygg skinnväska!!!
Erika

Jen sa...

Hej Carina!

Måste titta in till dig och tacka så mycket för besöket i din mysiga butik i Lördags. Tack även för den söta godisstruten som jag fick som färd godis.

Vad kul att du har en liten utlottning i din blogg, den vill jag gärna vara med i.

Välkommen att titta in till mig om du vill!

Ha det så gott! / Jen

Helena Sjögren sa...

Ja måla på du ... Det kommer bli kalas snyggt när allt är klart . Själv så tänkte jag ta en cykeltur i solgasset så här på kvällskvisten...
Ha en skön kväll !!! Kram Helena

Living by Milla sa...

Vad kul att du vill komma och hälsa på i min lilla butik, du är såå välkommen!

Grattis till 10 000 besökande! Vad synd att jag missade din utlottning.

Jumbokoppen är ljuvlig och köksmöbeln kommer bli som ny i vitt!;)

kram Camilla

Vit Spets sa...

Hej där!
Jag skickar paketet imorgon, väskan blev superfin i svart! sömmnaden av blixtlåset blev mycket bättre än den vita...är riktigt nöjd själv...
oj, får jag va med två gånger i tävlingen? jag får ju dubbel chans! *fniss*
Kramis
//Siv

yanmaneee sa...

supreme outlet
bape hoodie
yeezy boost 350 v2
yeezy boost 350 v2
golden goose sneakers
yeezy boost
lebron james shoes
kyrie 5 spongebob
yeezy
kenzo

phane sa...

x1s93e2p91 r7d99o4j49 w0r92a5s77 x5s39u6i01 y5m71e4x67 a2e23n7c49