söndag 27 juli 2008



Hej på er i värmen!


Nu blev det riktig varmt och gott igen!

Hoppas ni alla hinner ta vara på solen och ladda batterierna inför höst och vinter!


Jag har i alla fall petat ner mina salladsfrön och rädisfrön i jorden nu, så nu är det bara att vattna och vänta.







Bordet och stolarna är färdigmålade och det blev så vitt och fräscht!


Nu är det bara att fortsätta måla, det finns många projekt som väntar.

Jag kommer att vara utan dator och internet i några dagar så nu kan jag inte hälsa på hos er alla förrän till nästa helg. Hm, undra hur det ska gå?

Ha det så gott allihopa och tack för att ni kikar in här!

Kramar från

Carina

9 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Oh...jag fick genast dåligt samvete... mina land står där bakom vårt stora skjul och är helt överväxta med ogräs. Vi kommer inte ens in till vinbären... Så fint du har gjort det!

Kram Jenny

Vit Spets sa...

Så fint med trädgårdslandet! jag planerar fortfarande vart denna skall få sina givna plats i vår trädgård - detta blir nog nästa års projekt...
Så ljust & fint det blev med "nya" köksmöbler *fniss*
Kramis
//Siv

Sara sa...

Gott med sallad och rädisor! Bordet blev ju jättefint i vitt.
Kram Sara

Anonym sa...

Mums, med rädisor och sallad..
Jättefint blev bordet och stolarna.
Ha det gott.

A home far away sa...

Det blev kanonfint med bordet o stolarna!

Ha en fin vecka!

Kram Gunilla

Anonym sa...

Vad jättefint det blev med stolarna och bordet som du målat.
Lycka till med alla projekt!
Hälsn Huset på backen

ängeln i vitt sa...

Halloj Carina!

Möbelgruppen blev som jag trodde, helt underbar. Jag ska försöka fixa ett litet land till nästa år. Tänk bara att kunna plocka ihop till en fräsch sallad från det egna landet...mums..

Ha det gott i värmen

Kram Carina

ps
Hämta gärna en award hos mig ( ett vitt hjärta )

Sallys hus sa...

Hallå där!

Såååå fint det blev och vad duktig du är som fick ner de där fröna...
Mina ligger fortfarande i påsar.....de får nog stanna kvar där....
Du ska se att det är riktigt skönt med lite bloggpaus....
Ha en härlig vecka!
Kram Katarina

MiaMaria sa...

Hej!

Men så härligt med egen sallad och rädisor.

Och så snyggt bordet och stolarna blev....mina står och väntar fortfarande, har börjat lite smått....

Passa på och njut när du är utan data i någradagar!

Må så gott Carina!

MiaMaria