fredag 15 oktober 2010

Helg





...Fredag, solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag!
I hallen lyser en ny liten lykta som fanns med i en av leveranserna som kom igår.
Visst är den söt? Jag är så svag för allt med hjärtan...







På kvällarna lyser flitens lampa, jag tycker om att koppla av med en stickning när
jag sjunker ner i tv-soffan och nu har stickorna gått varma!
Det började med att jag gjorde ett par pulsvärmare till mig själv, sen trillade det
in några beställningar och jag har gjort det ena paret efter det andra.
Nu känns det som jag är i fas, alla beställningar är levererade och jag har
gjort några extra som kommer att finnas till försäljning i butiken.
Själv älskar jag dem! Jag är lite frusen av mig och har ofta värk i handleden
och då är de jättesköna att ha på sig. Varmt och skönt om lilla handleden.
En liten spets för detaljens skull.






Mera muggar! Ja, det här är en kär favorit i repris som kom hem nu i veckan,
tillsammans med många andra favoriter.
Den här veckan har det packats upp mycket fint och just nu hittar Du
många go´bitar hos oss!



Igår hann jag med en lunchträff inne i stan före öppning och självklart tog jag
en sväng förbi torget och handlade lite färska blommor.





En bukett ljuvliga rosor i en härlig färg till er alla!



Njut av dagen och hoppas solen skiner på er!

Kramar från Carina




3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jättesöt lykta! Och härlig bukett dessutom. Önskar dig en underbar helg!

Kramis Lisa

Marita sa...

Vilka superfina handledsvärmare du har gjort!! Superfina!
Rosorna är verkligen vackra!
kram, Marita

Vita små hjärtan sa...

Hej Carina.
Hoppas allt är väl med dig.
Så mysiga bilder du bjuder oss på!Du har väl fullt upp nu!
Kram Agnetha