onsdag 13 oktober 2010

Vardagsrum





Idag bjuder jag på bilder från vårt vardagsrum.
Solens strålar letade sig in i rummet igår och jag passade på att ta lite kort.
Ser ni vem som ligger på golvet och myser?

Kursiv





Jo, det är föstås Elvis som ligger och vilar.





Mitt nya skrivbord och spegeln jag loppade i somras.



Så här ser det ut på "öppna spisen" just nu.
På hyllan ovanför står ett par av Amandas fina handgjorda koppar,
de är så vackra och ska inte gömmas undan.





En liten jul... nej, jag menar höststjärna fick följa med hem från Plantagen.
Och mer av Amandas keramik. Skålarna gapar tomma, men det är ju inte
lördag än...




Det är så kul att fotografera i en spegel.






Små stilleben.





Kursiv

Ljus i mängder men så här mitt på dagen lyser de inte.







Det blev många bilder idag och jag avslutar med en stor bukett
kärleksört till er alla!
Den är som allra vackrast just nu, en härlig färgklick!
Nyss backade en lastbil upp på gården och lastade av en pall med
keramik från Presentverkstan så nu ska jag gå ut och packa upp ännu
mera fina varor innan det är dags att öppna butiken för idag.
Ha det gott!
Kramar från Carina






1 kommentar:

katarina sa...

Hallå vännen!

Vilka fina bilder från ditt vardagsrum...:) o Elvis...ååå..
så söt han är!!
skrivbordet är helt underbart....tänk vilka fynd man kan göra...
Ha en härlig helg!
Kram Katarina