måndag 4 oktober 2010

Ny vecka





Favorit i repris!
De stora, fina nycklarna låg i en av kartongerna som packades upp i fredags.
( nycklarna finns i vår webshop under nyheter. Länk i min högerspalt )
...............................
Hoppas ni har haft en skön hösthelg och hunnit njuta av alla vackra färger
som naturen bjuder på just nu.
Jag har äntligen kommit till skott och köpt den underbara boken
Lev vackert.




Oj, oj säger jag bara. Vilken bok!!! Ingela och Petra har verkligen lyckats
ännu en gång!





Kursiv
Det är en fröjd att sitta och bläddra i den och njuta av alla bilder.
Jag har inte läst allt i den ännu men jag har njutit och inspirerats i mängder!
................................
Idag är det " Kanelbullens dag" men jag tror inte det blir några bullar bakade
idag. Söndagskvällen avslutades med kaffe och en god bärpaj.







Nyss backade en lastbil upp på gården och lastade av en jättepall med varor,


så jag vet vad jag ska göra!
Det är från en ny leverantör som vi hittade på mässan och de hade mängder
med fina lyktor som vi beställde.
Jag visar bilder senare.
Ha en alldeles underbar start på nya veckan, det tänker jag ha!
Kramar från Carina

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vackra nycklar..

Inga kanelbullar här heller idag, hade inte kunnat sluta äta om jag hade bakat.. karaktären är inte det bästa här..

Ditt fika såg gott ut :-P

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia

Lissboden sa...

Jättevackra nycklar du köpt in.
Vad spännande med en ny leverantör. Det är alltid roligt med lite nyheter. Har man en butik så tröttnar man själv på varorna när man ser dem varje dag.
Jag har inte köpt Petra och Ingelas nya bok och ibland ångrar jag mig lite. Det kanske vore något till jul.
Må så gott!
Kram/Maria