måndag 11 oktober 2010

Ny vecka



Måndag morgon... och en ny vecka ligger framför oss.
Här var det frost på morgonen och brrr, vad kallt det kändes trots att det bara var
1 minusgrad när jag var ut. Nu sitter jag här med min nya fina kaffekopp ( för självklart
köpte jag med mig ett par stycken hem! ) och tända ljus och vet ni vad jag gör?
Jag sitter här och planerar jul!
Nu är det bara ca 2 veckor kvar tills vi smyger fram julen i butiken, mycket nytt
till julen har redan kommit hem ( men ligger fortfarande i kartonger och väntar ).
"Juliga" miljöer ska skapas och jag längtar!!!
Idag blir det nog en tur ut i skogen och samla lite kottar, lingonris och annat kul som
kan användas till höstens och julens arrangemang.
Vad ska du göra?
Ha det så gott allihopa! Vi ses snart igen!
Kramar från Carina

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Att låta bli att ta hem så fina koppar hade jag inte heller klarat, de är ljuvliga..

Åhhh vad kul att jula i butiken, att du längtar har jag full förståelse för det..

Kram Mia