fredag 6 maj 2011

Fredagstips








Lyktor kan man väl aldrig få för många av? En söt huslykta packades upp


för några dagar sedan och jag bara älskar den! Självklart fick en flytta hem till


vår altan. Den sprider så mysigt sken på kvällarna när det mörknar.









Vill du ha ett eget hus så finns det fortfarande några stycken kvar i butiken.














Kommer ni ihåg min fina väska som jag visade förra året? Det är 2 duktiga tjejer


som gör fantastiska skapelser, ingen är den andra lik.









Väskorna är som konstverk, mängder med fina detaljer!


Nu har de här tjejerna öppnat en blogg, klicka här så kommer du in


till dem.


Nyligen visade de upp en jättefin väska för att ha laptopen i och den är


superduperfin! Deras hemsida med väskor till salu hittar du här










Idag strålar solen från en blå himmel och kanske att " Idas sommarvisa"
hjälper till så värmen kommer tillbaka!




Fin liten låda att sätta en blomma i eller kanske som en presentlåda fylld med saft


och andra godsaker.




Det är mycket fint som kommit de senaste dagarna och idag tänkte jag


plocka och städa i butiken så den blir riktigt helgfin. Mängder med blommor


har också införskaffats och ska planteras till fina arrangemang.




Butiken är öppen hela helgen 12 - 16 och har du vägarna förbi


är du förstås




Hjärtligt välkommen!!!






Ha nu en riktigt skön helg!






Kramar från Carina
















3 kommentarer:

Patricia sa...

Ja det var en söt lykta må jag säga .. =)

Ha en bra dag och skön helg!
Kram Patricia

rosenälvorna sa...

Nu bara måste jag komma förbi någon dag, den lyktan väckte ett habegär. Mycket tack för den fina reklamen för våra väskor, blogg och hemsida!!!! Vi är mycket glada över att du tycker om din väska//Ha trevlig helg, Christina & Monika

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Det är så fint med lyktor!

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en skön söndag!