måndag 23 maj 2011

Trädgårdsdags






Härliga trädgårdsbyxor från Garden girl är inhandlade och förutom att de är

ursnygga så är de också supersköna! Det fanns många modeller att välja på men jag

fastnade för dessa i 3/4 längd.


Så nu väntar trädgården på mig!







Några fina trädgårdshandskar följde också med mig hem. Mina är dock redan väl använda

så jag visar dessa istället som jag fäste på en jordgubbsampel och gav till en

kär vän i helgen. ( En tub handcreme från Cath Kidston kan också behövas till

nariga trädgårdshänder! ).










Helgen har som vanligt rusat förbi i ett rasande tempo, men det är väl så när man

har kul? Härliga dagar i butiken tillsammans med goa och glada kunder, mysiga

grillkvällar tillsammans med nära och kära.


Hoppas ni också har haft en skön helg och är redo för en ny vecka!



Nu ska jag fixa några kompletteringsorder till butiken innan det är dags att hoppa

i mina trädgårdsbyxor och ge mig ut. Ogräset väntar.



Ha det bäst. Vi ses snart.


Kramar från Carina









2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron därborta !! Åhh så fina trädgårdskläder, såna skulle jag också behöva...
Och vad fina smycken med hästar som du har fått in i din fina butik !!
Kraaam Anette

Patricia sa...

Kul med speciella trädgårdsbyxor .. =)

Ha en bra start på veckan!

kram Patricia