söndag 23 december 2012

Dan före dan


Hej sköna söndag och dan före dopparedan!

Hoppas ni har det bra och inte stressar runt för mycket. Jag ska strax åka ner och öppna butiken,
det är sista öppetdagen för denna säsong, sedan stänger vi för vintervila.
Lite vemodigt känns det allt, men tiden går fort och snart är det vår och då öppnar
vi igen!

Jag fortsätter med några bilder från övervåningen. Byrån i tv-rummet har fått en ny
spegel ( köpt i Slottsboden ) och här står den fina ljusstaken som hängt med i
många år. Tyvärr är de slut i butiken, sålde den sista här om dagen.



En stor stjärna lyser upp i takfönstret. Här står också ett fint ljushus från Dommo,
finns även i butiken till specialpris 250:- ( ord 485:- )


En handtextad tavla står lutad på byrån. Men det var inte så smart att texta med
tusch och sen torka av den...


Julpyntat på den andra byrån.


Min söta juldocka som jag hittade i Nora förra året men inte hämtade hem förrän
i januari får nu sprida julglädje hos oss. Måste fixa ljus till henne oxå!

Ha nu en alldeles underbar dag före Da´n och vill ni ut och åka så är ni varmt
välkomna till oss i butiken och njuta av lugnet!

Ses snart igen!

God julkramar från Carina




2 kommentarer:

ängeln i vitt sa...

Fina Carina..... en riktigt GOD JUL vill jag önska dig.
Kram Carina

Rosenhäxan sa...

Önskar dej en fin jul och ett Gott nytt år.
Ps fin juldocka du har och stämningsfullt hem.
Kram Gittan