onsdag 12 december 2012

Kransar och adventserbjudande


Nu vill jag ha gummisnodd på dagarna så de räcker lite längre, jag tycker de rusar förbi
alldelses för fort. Det är en såååå mysig tid nu och mycket MYS som ska hinnas med varvat 
med jobb och allt annat. 

Pyssel kan jag inte vara utan och det tar jag mig tid till. Den senaste tiden har det 
blivit väldigt mycket pyssel med kransar. Många stora dörrkransar men även minde 
och nättare kransar som passar att hänga inomhus på pardörrar, vitrinskåp mm.



Kransarna har en rykande åtgång och det är kul att kunderna gillar dem! 

Igår hade jag en skön hemmadag när jag strosade runt i myskläder och plockade
och fixade, och jag gjorde även två kransar till mig själv! De får hänga i köket på
vårt vitrinskåp.


Några nygjorda kransar får  följa med till butiken idag, vi har eftermiddagsöppet 14 - 18.
.


Jag har även med mig "nya" buxbomskransar till butiken idag.



Nu vänder vi klackarna mot helg igen och tredje advent och det är dags för ett nytt

adventserbjudande

from idag onsdag 12 dec tom sönd den 16 dec

20 % rabatt på  all  enfärgad  röd keramik från Miljögården och Ib Laursen
( så långt lagret räcker )

Massor med fina muggar, kannor och ugnsformar i härligt rött! Bakade en "päppelpaj"
i går kväll i en röd form ( syns på bilden ) och det blev så fint.

Ha en härlig onsdag! Vi ses snart igen.

Kramar från Carina






1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Mysiga och fina kransar..

Ha en fin onsdag du med..

Kram Mia