måndag 17 december 2012

Extraöppet fram till jul


Måndag och en vecka till julaftonsmys!

Jag har lyssnat på alla önskningar från våra kunder så nu blir det utökade
öppettider fram till jul. Glöm alla lappar som ni fått om att sista öppetdagen är den 22 dec!!!

Vi har som vanligt stängt idag, måndag och imorgon tisdag. Men sen har vi öppet för Dig
ända fram till jul!
( Därefter tar vi "vintervila" och öppnar igen lagom till påsken 2013 )


Onsdag 19 dec öppet 14 - 18
Torsdag 20 dec öppet 11 - 15
Fredag 21 dec öppet  11 - 15
Lördag 22 dec öppet  11 - 15
Söndag 23 dec öppet 11 - 15

Varmt välkomna till oss och julmys och handla i en lugn och stressfri miljö!



Jag bara älskar detta snöbollsljus, det lyser så vackert och på den här bilden tycker
jag man ser ganska bra vad jag menar. Det blir liksom som ett litet lysande snöbollsklot.
Vi har ett fåtal kvar i butiken, de finns i 2 storlekar, 65:- och 80:- st



Och en av mina favoriter, hyacintvasen!  Den här vasen kommer att vara med i vårt
nya adventserbjudande som börjar på onsdag.

Nu 40:-,  ord pris 75:-

Jag använder vasen året om till små blommor och kvistar men den är extra fin till jul
med en hyacint i. ( Jag skakar bort all jord från löken och trycker ner den, inget vatten
behövs ).


I fredags kom ett STORT paket med textilier till oss och vi fick hem massor med
vita, gosiga och mjuka "kanin"plädar ( fuskisar förstås! ). För er som har väntat på
dem så finns det fortfarande några stycken kvar. Fuskpäls på ena sidan och mjuk fleece på den
andra sidan, sååå skön att vira in sig i när man sitter i soffan!




Hur har ni det med julstöket? Är ni klara med julklappar eller?

Här känns det ganska lugnt, de flesta klapparna är fixade och väntar på att slås in.
Min favvosyssla, hihi. Älskar att göra fina paketinslagningar!  De sista paketen
inhandlas i veckan och hemma hinner jag det jag hinner.  Jag har inte så många måsten,
försöker göra det enkelt men ändå mysigt! 
Vi firar julen här hemma tillsammans med alla barn och respektive som vill och kan samt
mina föräldrar och svärföräldrar. Trångt men hjärtligt! 
Idag tror jag nog att jag ska baka litegrann i alla fall och kanske provar jag att
göra något julgodis.

Ha nu en fin måndag och njut av dagen!

Kramar från Carina



1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en fin vecka fram till jul!
Kram,
Regina