fredag 13 januari 2017


 Hej   f r e d a g  och den här dagen har lite extra stjärnglans över sig! 
Om några timmar kommer barnbarnet Loui hit och vi ska umgås och ha skoj. Få se 
vad vi hittar på idag? 

Ser ni ljusstakarna på bilden? Sååå lycklig över dem! Fick de i present av barnen med 
respektive när jag fyllde år och de tänds så gott som varje dag :)

Innan Loui kommer tänkte jag svänga in till stan och helghandla och så blir det en tur
till blomgrossisten och handla lite mer blomster till butiken ;)



 Vi har fått flera leveranser med nyheter, bland annat en hel del ätbart. Självklart i 
snygga presentförpackningar! Och visst kan det väl vara kul att ge bort en sån här påse
till någon som man gillar? 


Eller en guldskimrande lykta ihop med en påse " till en vän"



En påse chokladpraliner eller te  "du är guld värd" 
Ja, vem blir inte varm i hjärtat över att få detta?


"Dags att fira"  passar i många sammanhang! Kanske ihop med vårt fina mässingsfat?
Kronan i mässing finns i flera storlekar och är söt med en liten blomma i eller kanske lite 
fina karameller? Och behöver du något snyggt till tex bubblet är vår coaster i mässing hur 
snygg som helst! 

Ännu fler fina påsar fyllda med godsaker hittar ni i butiken. 


Jag vet att tjejerna i butiken har förberett och gjort flera fina presentpåsar med 
smått o gott om inför helgen så varmt välkomna till oss! 


Nu börjar det ljusna ute så jag ska strax blåsa ut ljusen och ge mig iväg på lite 
fredagsshopping innan Loui kommer :) 

Ha en fin fredag och en jättemysig helg! Ses snart igen!

Kram kram från Carina

Inga kommentarer: