torsdag 12 januari 2017


Heeej!  Oj, en blinkning och så har det redan gått över en vecka sen jag sist var här
inne! Lite mycket som snurrar just nu och tiden springer iväg. Inventeringen gjorde vi 
direkt efter nyår men jag håller fortfarande på att sammanställa, få ihop alla block och
samla leverantörerna med artiklar och antal. Nu håller jag på att leta upp inköpspriser...
Och snaaaaart är det klart och då lämnar jag det vidare till Susanna (dottern) som får 
föra över allt till datorn :)  Ska bli såååå skönt att vara klar med det och kanske få tid till 
lite annat ;)  Haha, ja att det inte är klart beror förstås på att jag inte sitter nonstop och 
fixar med det utan det blir en stund då och då. Jag hittar nog på 3892 andra saker som ska 
göras innan jag sätter mig, hihi. 

Gröna växter är jätteviktigt för att skapa trivsel i ett rum, men ibland är det svårt att
få dem att trivas och de ser småtråkiga ut och det är BIG no no!  Vem blir glad över en
hängig trist växt? Så ibland kan det allra bästa vara en "evighetsväxt"!

Vi har flera fina i butiken som vi valt ut med hjärtat, ni vet de där med "det lilla extra",
som verkligen ser äkta ut. På  översta bilden ser ni 2 av dem. Och ja, krukorna finns också
hos oss. Vi ha flera olika färger, även svart/guld, rosa/guld och turkos/guld. Krukorna finns 
i flera olika stl, från 49:- och upp till 279:- Vi har dock ej alla stl i alla färger hemma 
just nu. Några storlekar  är slut och väntas hem igen.



Tulpanens dag är på söndag 15 januari och vi lämnar 50:- rabatt på vår snygga 
tulpanvas fram tills dess ( eller så långt lagret räcker )
Ord pris på den är 195:-   Nu 145:- 



Jag frossar i tulpaner den här tiden på året ;)


Igår fyllde vi på butiken med små härliga pärlisar......


......och vita krokus. Kändes som de behövdes lite extra igår när det blåste halv 
storm ute :)  Idag är det blå himmel och solen kikar fram igen. Härligt!

Nu väntar en promenad i solen innan det är dags att ta itu med dagen på allvar.
Kom gärna och hälsa på oss i butiken. Vi har packat upp en hel del nytt:)

Stor kram till er alla!


Inga kommentarer: