måndag 16 januari 2017



Hej hopp 

måndag och en ny spännande vecka att ta tag i :)  Och äntligen är alla inventeringslistor
renskrivna o klara och allt klart inför bokslutet att lämna iväg. Vi kämpade på hela dagen igår
och stort tack till min T för alla timmar han lägger ner på allt "pappersjobb" med butiken! 

Nu blickar vi framåt och förbereder o laddar inför mässdagar på Formex. Ska bli så kul!!!
Mycket förberedelser med butiken inför några "borta"dagar,  den är öppen som vanligt och 
Eva och Susanna hjälps åt att sköta om den. Skönt att veta att den blir väl omhändertagen när vi 
är iväg och letar nya godbitar till butiken. 


Väskan ska packas med ombyten, sköna skor måste med mm men det brukar vara det sista 
jag gör innan jag åker :) Först är det tusen andra saker att fixa :)

Men vet ni vad? I lördags var vi lite busiga :) Trots att vi hade galet mycket runt omkring
oss att fixa (och så har det varit senaste tiden) så tog vi oss en alldeles  L E D I G  dag:)
Såååå välbehövligt!  Vi tog en tripp till Örebro, "lagom" långt bort , bara en timmes bilresa.
Strosade runt på stan, spontanshoppade, käkade magiskt god lunch på K1, strosade runt lite
mer, shoppade lite till och senare på eftermiddagen åkte vi vidare till Vintrosa. Gofika hos 
Tant Grön och så njöt vi av all blomsteglädje. 



Härligt med ett litet avbrott och energin fylldes på:)

Hemma igen sent på kvällen och bara tog det lugnt. En mysig "må bra"dag helt enkelt.
   
Ibland är ju det allra skönaste med en ledig dag att få vara hemma och bara ta det lugnt, men
ibland behöver man få komma iväg och göra annat :)



Hos Tant Grön köpte jag med mig en liten mojäng, en rund liten platta med piggar som man kan 
sätta i en skål/vas och fästa tulpanerna i. Självklart har jag lekt litegrann och testat den :)

Men nu kör vi måndag och sätter igång med "to do"listan direkt! Ha en toppenfin start 
på nya veckan så ses vi snart igen!

Kram kram Carina



Inga kommentarer: