onsdag 25 januari 2017


Hej onsdag och redan mitt i veckan! Här bjuder jag på några inspirationsbilder
från mässan. 




Det finns mycket ögongodis att kika på och inspireras av! 

....................................


Miljögården är en av våra stora leverantörer och där blir det alltid en obligatorisk
fika när vi gör vår beställning. Som vanligt bjuder de på deras specialtårta som är 
något alldeles extra! Hemligt recept och de har ett bageri i huvudstaden som bakar denna 
tårta enbart till dem och har gjort så i 25 år :)


Många blomsterbilder och härlig vårinspiration finns i min bildmapp från 
mässan :)

Vi bodde kvar några nätter i storstan och jag tycker det är såååå skönt för även 
om vi bara har drygt en timmes resa hemifrån så är det skönt att slippa fara fram och tillbaka. 

Tjejerna och jag bodde här :


Kung Carl på Stureplan, ett jättemysigt ställe som vi gärna återvänder till. 



Det fanns gott om mysiga sittplatser ;)

Och efter en låååång mässdag finns det inte mycket ork kvar till kvällen....

Vapiano låg 2 minuter från hotellet och där var det mysigt att slå sig ner....


......med en pizza och ett glas rött :)


Och konstigt nog finns det alltid plats för kaffe och dessert :) 

Sen var det skönt att få landa på hotellet, sortera tankar och göra upp en "plan" 
för nästa dag ;)


Och hotellfrukost är aldrig fel. 


Men jag är nöjd om jag får en skiva färskt bröd och kaffe, det är det jag vill ha 
varje morgon. Ett glas juice, en smootie och färsk frukt är förstås extra plus!

Lägg märke till den fina lyktan på bordet:) Liknande kommer till oss i butiken 
senare i vår ( i flera färger )


Utsikten från vår balkong på hotellet :)

...........................

Nu är det dags att ta itu med dagen. I butiken kan du fynda mängder med 
snygga smycken i rosé till HALVA PRISET!

Se bilder på vår facebooksida eller instagram. 

Vi behöver göra plats för alla nyheter som strömmar in till oss.

Välkomna till oss och låt dig inspireras.

Stor kram från mig

Inga kommentarer: