onsdag 14 november 2007

Hjärtegåva


Det blev total stopp för mig. Jag har inte lyckats göra något nytt inlägg förrän ikväll...

Tur att jag har barn som kan rycka in och hjälpa mig när jag inte förstår något. Hm, men jag får lära mig lite i taget och testa mig fram.

Här kommer en bild på vår goa Wilma
Häromkvällen när jag satt och kikade runt i alla bloggar så hade jag sån tur att jag hann skriva en kommentar bland de tre första inne hos Malins Kuriosa och på så sätt vann jag en hjärtegåva av henne. Jippi! Och nu är det min tur att föra hjärtegåvan vidare
"I will send a handmade gift to the first 3 peoplewho leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange.I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrowor next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise!The only thing you have to do in return is pay it forward"
Tycker du om att pyssla och göra saker med dina händer så häng på detta. De tre som lämnar en kommentar först kommer att få något som jag gjort själv skickat till sig och sen gör ni detsamma på Er blogg.

(Kanske inte imorgon eller om en vecka, men du kommer
att få ett litet paket inom 365 dagar, det lovar jag
och allt du behöver göra är att skicka vidare genom
att lova samma sak på din blogg!)
Jag tycker det här låter jätteroligt, och hoppas att någon mer vill haka på. Men en liten undran har jag förstås... Undra om det är tre stycken som hittar hit?
Hej så länge från Carina

17 kommentarer:

faster atta sa...

Tihi... Jag är först ut!!! Fast mej får du inte räkna med eftersom jag redan har haft utmaninen på min sida... så synd! Roligt med en ny blogg!! Och visst får du länka, det är ju jättekul!

kram

Handplockat sa...

kul att hitta nya bekantskaper
hittade till dej via Anettes blogg

ha en go torsdag =)

Sallys hus sa...

Ha ha...jag blev den tredje...om ingen skriver samtidigt förstås!

Va kul att det blev en blogg!!!
Ska bli super kul att kika in här..
Jag tar och länkar dig också...senare i dag för nu är jag super stressad....tjingeling!
Kram Katarina

Jennys Vita Villervalla sa...

Tack för besöket på min sida!
Välkommen till bloggvärlden och alla oss andra små bloggmonster!
Fin sida du har, jag återkommer mer än gärna!
Kram
Jenny

LantlivsAnette sa...

Halloj ! Vad roligt att du hittat mig..och att du börjat med en blogg..ser fram emot härliga inlägg från dig..
Kram Anette

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Hej hopp!
Tittar in här vi Ugglebo :) Kul med en ny blogg att kolla in!

Vilken go Wilma :)

Hälsningar
Flisan.

Anonym sa...

Tjoho vad kul att du fick till det...snart kommer din gåva från mig...måste bli i nästa vecka...

Kram på dig från Malin

smultrongården sa...

Hej!
Vad kul att du äntligen fått din blogg!
Är du nöjd med dina tallrikar? Jag tycker dom är urläckra!

Ser framemot härliga bilder från din slottsbod!
Ha det så bra & lycka till!
Kram Eva

Skatan sa...

Det verkar vara fler än så : )

Grattis till vinsten!

Vi ses igen, hoppas jag!

/Skatan

yes sa...

Vad kul att di titta in hos mig! Nu blir jag sugen på en tur till Strösmholm!!! Såg ett kakfat på fot som skulle passa mig fint och en hel del till :) mer bilder från butiken får du gärna visa!! Och klart får du länka mig - då länkar jag dig!
kram ylvan

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej vännen! det var länge sedan! roligt att du också skaffat blogg. Kaninerna trivs hos dig så de blir väl inte sålda :) hoppas allt är bra och vilken supersöt hund! Stor kram Lisa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nu har jag också hittat hit, så kul att hitta en ny vän här på bloggen, och tack för din beställning!!
Tyvärr så hann jag ju inte med i tävlingen...Rackarns!
Kram
Marie

Unknown sa...

Du behöver nog inte vara orolig!! Många tycks ha hittat dig hi-hi...kram Malin

Min Skattkammare sa...

Hej Carina!
Vilken raring du har på bilden! Voff!!
Bloggen får du snart snitts på ska du se! Man får prova sig fram.
Jag länkar till dig också.
Då kanske vi ses igen.........?
Kram Kicki

Marie sa...

Hej!
Välkommen till den beroendeframkallande bloggvärlden, hihi. Kul att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade hit till din sida, självklart får du länka!

Ha en bra fredag!
Kram Marie

Sallys hus sa...

Hallå där!
Jag mailar min adress så ser jag fram emot en present så småningom...hihi......ska göra ett inlägg under helgen där jag skickar det där vidare....
Undrarns om man kan kopiera texten??

Kommer och besöker din lilla butik sen nån gång efter julhelgerna när allt lugnat ner sig lite.
Kram Katarina

tewethot sa...

z3n24w1p83 v4z09v1p41 l6u28w4p57 k8m70x4d65 k0b38x5o21 q1w28i0p28