måndag 25 augusti 2008




Tack för alla lyckönskningar både via bloggen och mailen!

Jag kommer förstås att berätta så snart vi öppnar webb-butiken.


Länk kommer att finnas på vår hemsida http://www.slottsboden.com/


Hoppas ni har haft en skön helg!

Här har solen visat sig från sin bästa sida och det har varit ett underbart augusti-väder!

I fredags firade vi Linnéa som fyllde 14 år.

Kolla in tårtan hon beställde!



En av hennes stora idoler - Håkan Hellström


Helgerna går som vanligt alldelse för fort, men vi har hunnit med sköna sovmorgnar, lååånga frukostar i solskenet, lite jobb, grillkväll, fotbollsmatch och igår kväll träffades vi ( några väninnor ) för en stunds pyssel och fika. Mysig avslutning på helgen!



Och snart är det dags att plocka björnbär. Jag är ut och kikar på dem varenda dag men det går ganska sakta... Det här är faktiskt första året som det ser ut att bli lite grann att plocka.

Ha nu en riktigt bra start på nya veckan!

Vi ses snart igen!

Kramar från

Carina

13 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

God förmiddag vännen!
Det växer björnbär här i skogen.....jag håller också koll på dem!
Ja, visst har det varit en underbar helg. Tänk vad solen gör gott!
Häftig tårta! Undrar vem man skulle kunna tänkas smaska på......? ;o)
Ha det så härligt idag!
Såg du att jag svarade på ditt mail?
Kramisar Kicki

MiaMaria sa...

Hej Carina!!

Hopppas allt är bra....
Vilken helg vi har haft så gott för kropp och själ......

Vilken tårta dottern fick...grattis till henne....

HA´nu det så himla gott denna vecka!
MiaMaria

Dubbelörn sa...

Läser nu att du ska starta webbutik, toppen tycker jag! Bra för mig för då kan jag kika på vad du har o sedan ändå komma förbi på fika *gapskratt*.

KRamar

Englas Skafferi sa...

Hej Carina!
Vilken häftig tårta - kul med nåt annorlunda!
Välkommen att besöka oss i Skafferiet ~ på riktigt gör det sig förstås bäst ;-) men så länge är det också mysigt att titta in på bloggen eller hemsidan.
Allt gott i sensommarsolen
hälsar Ingrid

Skomakartummen sa...

Helgen har värmt gott även i dag. Vilken häftig tårta, antar att den var lika god som den såg ut. Kram Sari

Anonym sa...

Jisses vilken underbar tårta! Ser fram emot din nätbutik :)

Mamma C sa...

Vilken fin tårta hon beställt. Fick man ta någon bit av den :-) eller var det skådebröd.
Ha en bra vecka du med
Kram mamma c

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken läcker tårta!!

SEr fram emot butikens öppnande, då komme rman kika in!

Kram!

Nettan sa...

Här är det tråkväder, regnet fullkommligt öser ner =0(, men vilken häftig tårta din dotter beställde !
Ser fram emot webbutiken,

Kram, Nettan

Sara sa...

Hejsan
Vilken häftig tårta. Hoppas att den var lika god som den var snygg.
Kram Sara

Anonym sa...

låter som en härlig helg ! Vi kommer att vara på formex fredag och lördag. Vi landar på arlanda kl 8 på morgonen.gruvar mig för jag har ju så ont i foten.Satt just och tänkte på att vi får nog åka taxi mellan hotellet o mässan för att spara några steg.Dyrt men vad gör man.
Kram ewa

Living by Milla sa...

Jag plockade björnbär hos mamma i söndags och en del fick slinka ner i cupcakesen jag bakade i dag, mums!;)

Förlåt..men jag hinner inte komma den här veckan, det har kört ihop sig alldeles förskräckligt med möten och annat, suck!

kram Camilla
Ps. Skylten är iaf klar!;)

Ninis74 sa...

Längtar till webshopen öppnar... =)