torsdag 3 februari 2011

Inspiration...





...i mängder fick jag igår kväll!
Det kom ett mms från Jonas ( äldsta sonen ) och han visade sin nya taklampa
till vardagsrummet som han hade gjort. En pilatesboll, 400 m papperssnören och
tapetklister.
Visst blev den läcker???


Det blir ju så mysigt mönster i taket när den lyser!




Här hemma håller jag på och röjer för fullt. Skåp och garderober rensas,
och det känns så skönt när det blir lite fria ytor. Men det blir inga roliga bilder
att visa...
Nu är det redan torsdag och helgen knackar snart på dörren.
Vad ska du göra?
Här är helgen ett oskrivet blad än så länge, vi får se vad vi hittar på!
Ha det så gott och ta hand om varandra. Vi ses snart igen!
Kramar från Carina



6 kommentarer:

Linnea sa...

Riktigt snygg var den! Good work bror:)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken tuff lampa, helt rätt eller stekhet som jag hörde några småkillar sa härom dagen om något som var bra.

Som det ser ut nu ska vi till Gävle i helgen och besöka äldsta sonen med flickvän.

Önskar dig en mysig fredag och en skön helg!
Kram,
Regina

Photo by Maria sa...

Snygg lampa.. Kreativt gjort..

Ha nu en fin fredag..

Kram Mia

Patricia sa...

Händig kille din Jonas, den blev ju jätteläcker den lampan .. kul idé ... =)

Va du är duktig som röjer och donar, det skulle jag med behöva göra men har inte fått något anfall än men hoppas det kommer i helgen .. =)

Ja vad ska jag göra i helgen, ja röja kanske, inget planerat fredag-lördag, men söndag åker jag till huvudstaden på intressant föreläsning om Ortomolekylär Medicin och Anti-aging, det här med hälsa blir jag mer o mer intresserad av för vi kan påverka så otroligt mycket hur vi mår genom att äta rätt, mer än vi tror .. =)

Ha en skön helg!!
Kram Patricia

Marita sa...

Vilken läcker lampa!!! Duktig han är sonen!!
Jaa, i morgon ska jag nog på loppis, sedan kan det bli ett besök på Jysk med sonen.... ska göra klart i sovrummet som vi håller på att fixa till, sedan blir det nog en del mys med dottern som har kommit hem från Örebro!
kram, Marita

Tankar tar tid sa...

Hej

Tack!
Som jag skrev i förra inlägget kommer jag nog inte att bli så jätteaktiv, men ett inlägg då och då kommer det nog att bli. *ler*

Tyvärr kan jag inte rekommendera några ställen, för som jag skrev i inlägget, är stan gigantisk och det finns hur mycket som helst av allt!!! Din dotter som bor där har nog bättre koll.
Men Harrods var ett av mina "måsten". Tyvärr var min plånbok inte tillräckligt stor för att göra några större inköp där ... det enda som inhandlades var några burkar med thé.
Vi drack "Afternoon tea" där också när vi upptäckte att det som vi hade förbokat inte låg där vi todde att det låg, utan långt utanför city och att tiden inte räckte till för att ta sig dit!!!

Som sagt, räkna med att det tar tid att ta sig från det ena stället till det andra ... med andra ord ... var uti i god tid vart du än ska!

Kram

Christina