måndag 7 februari 2011

Ooops...



Oj, vad dagarna rusar på snabbt! Helgen gick i ett rasande tempo och nu är halva
måndagen snart gjord.
Jag sitter och njuter av en kopp kaffe nu, tänk så skönt det är med en liten paus en stund.
Bilderna är från söndagsfikat, jag tycker kopparna är så söta och de har jag köpt
hos Patricias web-loppis.




Här fixas och donas det inför Susannas 20 års firande. Hon kommer hem från
London imorgon så då blir det kalas!







En snabbis in på loppis i helgen resulterade i ännu en söt figurin. Den ville så gärna med mig hem och jag var inte svår att övertala.
Nu är min lilla fika-paus slut, bäst att göra lite nytta. Ikväll är det dags för möte
med Destination Strömsholm. Klicka på namnet och se vad mycket vi har att
erbjuda här i Strömsholm!


Oj, nu hör jag en lastbil som backar upp på gården... det betyder nya varor!
Åh, vad spännande!!!
Ha det gott.

Kramar från Carina

10 kommentarer:

Bonnie sa...

Tack för en härlig blogg!
Besök gärna mig !
http://www.snygginredning.se/sv/

Kram Bonnie

Photo by Maria sa...

J adagarna går verkligen snabbt, snart är våren och juset här :-)

Nya varor låter spännande..

ha en fin tisdag..

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vad mycket roligt du har framför dig nu..kalas och en massa fint till butiken !!
Såå söta kaffekoppar..och den lilla statyn..
Ha det gott
Kraaam Anette

Viveka på Humlebacken sa...

Hej
Nu drar vi igång årets vårteckensutmaning, hoppas att du vill vara med igen. Gå in på länken och följ instruktionerna. VI har fått lite respons från media, och det kommer säkert att bli många som följer utmaningen i år.
http://humlebacken.blogg.se/2011/february/varteckensutmaning-2011-startar-den-28-feb.html

kram

Viveka på Humlebacken

Patricia sa...

Hi hi, va kul att du visar de fina kopparna från mig .. synd vi inte orkade fortsätta med Webloppisen, men men, det var kul så länge det varade .. =)

Snart är det fredag och helg igen...så fort som dagarna går .. =)

kram Patricia

Dubbelörn sa...

Grattis till dottern!

Härligt med påfyllnad av vårnyheter.

Hör av dig när du är ledig så vi kan göra en utflykt :D

Kram

Vit som snö sa...

Nu blev jag nostalgisk... en sån figurin fick jag av min farmor en gång...men den gick sönder...
Söt är den!
Jaa, du kan längta efter Dommo-sakerna, lovar att du inte blir besviken!. Ännu vackrare IRL:)
Ha en fin helg Carina
Kram Cilla

ängeln i vitt sa...

Varmaste ALLA HJÄRTANS kram till dej från mej.

Maggi sa...

neee nu får du blogga lite oftare! =)

Sallys hus sa...

Heeeeej!

va mysigt med 20-års kalas..;)
Fattar inte att ens barn blir så stora...man blir ju inte äldre själv..;)
kram kram Katarina