onsdag 9 november 2011

Uppstickare




Har ni sett så fina "uppstickare"?




Jag vill så gärna ha något fint som sticker upp ovanför stövelkanten men tycker


det blir för tjockt och knöligt med långstrumpor eller benvärmare. Har ofta varit


inne hos Anki och beundrat allt fint hon stickar. En dag skickade jag iväg ett mail till


henne och frågade om hon kunde göra ett par specialare till mig och ca 1 vecka senare


kom dessa i brevlådan! Och jag är så glad över dem!











Precis som jag ville ha dem!






Jag passade på att beställa 2 par på en gång, ett par gråa och ett par benvita.






De är så fina med mönsterstickning och allt. Ja, jag är jättenöjd!






Nu ska jag fixa lite innan jag åker ner och öppnar för dagen. I helgen har




vi JULMYS i Slottsboden




Extraöppet på lördag 11 - 15 och söndagsöppet 12 - 16




Varmt välkomna!!!




Många har frågat efter adventskransar så jag tänkte göra några idag så till


helgen bör de finnas i butiken om inget går galet.




Tack till alla er som kikar in här, jag ser att det är många nya som hittat


hit!




Ha det gott !




Kramar från Carina














3 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej tjejen!
Blev så nyfiken på vad "uppstickare" är för något. ;o)
Aha....!
Jättefint att piffa till stöveln med, och slippa varma sockor.
Advent närmar sig....dagarna går fort!
Ha det gott, vännen!
Kram Kicki

Photo by Maria sa...

Så snyggt och så smart..

Kram Mia

Vitspets sa...

Så snyggt vill ha vill ha ... Uppstickare det var nytt för mig . Ha det så gott Kramar Karina