måndag 26 maj 2014

Lycka


Härliga sommardagar som bara fortsätter...! 

Plockade ett fång lupiner i helgen som gör mig så glad! Vad underbart 
det är nu med alla blommor som man bara kan gå ut och plocka av!!!


Här är min favoritplats på morgonen ;)
Så ljuvligt med morgonsolen, fågelkvitter och så förstås en kopp kaffe ;)

Hoppas ni också har haft en ljuvlig helg!  I butiken har det varit full fart 
och vi har slagit in mängder med paket och hjälpt många glada kunder 
som har besökt oss. Är så tacksam och glad över er alla som tittar in till
oss och förgyller vår dag med glada leenden och rara ord!


Efter stängning igår for jag hem med ett glatt leende i ansiktet
och fortsatte med att förbereda kvällens grillmiddag.

Alla våra 4 vuxna barn med sina pojkvänner och flickvänner kom 
hem till oss igår kväll och det är riktig LYCKA det, att få ha alla 
samlade runt sig samtidigt! 


Sommardukning i uterummet. Jag fick en bukett rosor i en härlig 
orange färg av svärmor till helgen och då kom jag på att våra 
"sommarglas" står bortglömda i ett skåp och givetvis fick de komma 
fram igen och matchade så fint! 


Nya servetter packades upp i butiken igår och dessa godingar fick
följa med mig hem :)


En underbar sommarkväll tillsammans med våra älskade ungar och 
deras underbara respektive!!!


Vi har så vackra ljuslyktor i butiken, den minsta modellen har vi haft 
hemma i omgångar under våren och i förra veckan kom mellan-
och den större storleken hem och de är de 2 största jag dukade med igår.
Jag fyllde dem med lite vatten, en flytkopp med värmeljus och så några
penséer som flyter runt. Kostar 39:-, 59:- och 89:- st


Enkelt och stämningsfullt.


Härliga rosor som lyser upp så fint.


Kvällen avslutades med dubbla pajformar med cheesecake.
Praktiskt med något som går att förbereda någon dag innan och 
förvara i frysen ;)
Och så mängder med jordgubbar förstås!

Nu väntar en ny vecka med nya möjligheter. Jag ska strax ge mig iväg, jag 
är bjuden på lunch av en go väninna och det ska bli så kul att ses. Det går 
alldeles för långt mellan gångerna! Men sen väntar en hel del små ärenden
på att fixas.

Ha en härlig start på nya veckan!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: