onsdag 21 maj 2014

Presenter och recept


Idag är det ingen vanlig dag för idag är det näst äldsta sonens
födelsedag!  Grattis Mattias på 27-årsdagen!!!
Vi syns ikväll!

Oj, snart är barnen ikapp mig... hihi.

Jag tänkte att jag fortsätter med lite tips på presenter nu när vi 
är mitt uppe i presenttiderna och vi slår in paket för fullt.
Kul också att så många beställer varor av oss som vi skickar 
runt om i landet!


Den här stora skålen/fatet  är ett fint tips ;)
Användbar på många olika sätt och kostar endast 319:-
Här har jag gjort vår "sommarpotatissallad" i den, så god till
allt grillat!
Salladsbesticken kommer också från butiken och kostar 159:-


Ljummen färskpotatis som blandas med en påse italiensk salladsdressing
( ni vet de där små gröna påsarna från Knorr som ligger i 3-pack och blandas 
med vatten o olja). Sen blandar jag i vad jag har hemma, typ purjolök, paprika,
en påse ruccola, rädisor, fetaost, sockerärtor mm. Somrigt och gott! 
Ja, nu fick ni ett litet recepttips också;)


Ett smycke är alltid uppskattat att få och här ser ni några kombinationer
som är fina tillsammans. Givetvis kan de köpas och bäras var för sig och då
kostar de 199:- och 149:- st


Pärlor, gnistrande stenar och rosé.... ja, det finns något för alla.


Och ute är det magiskt vackert med allt som grönskar och blommar.
Härliga sommardagar/kvällar som gör att man aldrig vill gå in
när kvällen kommer. 
Idag har vi öppet igen och nyss backade lastbilen upp på gården
och lastade av en stor pall med varor från Strömshaga så idag får 
vi sprätta kartonger igen och packa upp en massa fint!
Det kom även en pall varor igår från en för oss ny leverantör
som också väntar på att packas upp. De kartongerna 
innehåller något riktigt gott och knaprigt!

Ha en härlig dag och hoppas solen skiner på dig också!

Kramar från Carina

2 kommentarer:

Vit Hortensia sa...

Jaaa, solen skiner! Det är en underbar dag i en underbar årstid. Bara att njuta :)
Hoppas ni får ett fint födelsedagsfirande och så önskar jag dig en riktigt härlig dag!
Solskenskramar
Birgitta

thoashe sa...

you could try this out Dolabuy Goyard this website redirected here pop over to these guys replica dolabuy