söndag 20 juli 2014

Semester...




Semesterdagar.... I torsdags efter stängning av butiken kom käre mannen och hämtade mig och så gav vi oss iväg på en liten tripp.                                      
        Första stoppet blev i Jönköping där vi bokat in oss första natten. Vi beställde bord på en av restaurangerna som ligger på piren som går ut i Vättern.                  
 Så mysigt att sitta vid vattnet en varm sommarkväll :)                              
Lugnt och rogivande att slå sig ner och bli serverad.                                             
Mycket gott blev det och det krävdes en lång promenad i den sena kvällen för att smälta allt gott :)                                      
Dagen efter startades med en god hotellfrukost och det här är min favorit på frukostbordet!                                     
Sen fortsatte vi vår resa... och var vi styrde bilen får ni veta nästa gång :)  Det här blev en liten test, jag provar att blogga från mobilen och vet inte alls hur det slutar? Ingenting ser ut som det brukar och bilderna "hoppar" så det ska bli spännande att se när jag publicerar! Sitter i hotellsängen nu och ska strax krama kudden så jag är redo för morgondagens äventyr. Ha det allra bäst. Söndagskram från mig. 

Inga kommentarer: