torsdag 9 juli 2015


Finbesök av ett glatt gäng prinsessor från Maileg fick jag igår förmiddag ;)
Det knackade på dörren och med sig hade de lite annat fint också. Nu finns de på
plats i butiken och väntar på att flytta vidare och få sprida glädje :)

Flera paket från Danmark väntas de närmaste dagarna, bland annat av en (för oss)
helt ny leverantör som har galet mycket snyggt!


Vi har mycket fint hos oss just nu, jag hinner självklart inte visa allt men 
dessa "guldiga" tatueringar blir ett fint smycke;)


Lätta att sätta fast är de också och beskrivning medföljer.

................................

Och så måste jag tipsa om något helt annat som jag "ramlade" över när jag
var på shoppingtur en dag. Så himla fiffigt!


 Sköna sommarklänningar :)
Och det bästa av allt, det är 2 i 1, den är alltså vändbar! Smartaste "res lätt"klänningen
med andra ord. Jag hittade min hos Joy. 


Fina sommarglas har jag också fyndat för nästan inga pengar alls.
Lite "Greengate"känsla över dem  och jag hittade dem på ÖB av alla ställen.
59,90 för 3-pack.  Sådär lagom somriga och fina :)


Och så avslutar jag med en bild på bästa sommargodiset ;)
Melon och jordgubbar, mina favoriter!
( tallriken finns hos oss i Slottsboden )

Ha en bra dag vad du än hittar på!

Kramar från Carina


Inga kommentarer: