torsdag 5 november 2015


Mormorshjärtat svämmar över av kärlek till den här killen, barnbarnet Loui.
Världens goaste om ni frågar mig ;) 
I måndags kväll var vi hembjudna till Loui med familj på höstsoppa.



De har det så himla mysigt och fint.


Jag var så uppslukad av den söta lilla killen så mina foton blev inte alls bra.
Flera av dem blev suddiga och mörka...


Härligt att förgylla en måndagskväll på det här sättet. Och höstsoppan är 
supersmarrig, en favorit som jag lagat varje höst sen barnen var små och de gärna
fortsätter att göra :) Tack Susanna, Robin o Loui!


Och leveranserna fortsätter att trilla in till oss i butiken. Julafton så gott som 
varje dag!  En stor leverans med glitter o glamour  både till vardag o fest från Våga
har kommit denna vecka. Massor med snyggt! 


Långt eller kort halsband med glittrande stjärna i guld...


.....eller silver. Finns även i rosé med ett hjärta, både kort och långt.
Dessa halsband blev snabbt favoriter och kostar 299:- för både långa och korta.


Och äntligen är de här!  Supersnygga ponchos i 4 olika färger, mössor och sjalar 
i flera färger! 


Big LOVE på dem!!!  
Kom gärna förbi och prova en poncho, jag lovar den är så härlig så du vill inte ta
 av den sen ;)  Sjalarna är mjuka och sköna och med lite guldtrådar som lyser upp.
Mössorna sitter jättebra och kommer att bli en favvo:)

Våra öppettider ser du här


En jättefin batteridriven stjärna har också kommit hem. Så praktiskt
med batteri ibland, då kan den helt plötsligt få lysa upp någonstans där det kanske
inte finns uttag i närheten?  Timer på 6 tim har den också, dvs den lyser i 6 tim och 
är avslagen i 18 tim. Sen tänds den igen. Ja, timer är en riktigt bra grej som jag gillar!

Nu börjar det äntligen ljusna ute och jag ska strax ge mig ut på en skön promenad
innan det är dags att ta itu med dagen. 

Ha en skön torsdag så ses vi snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: