onsdag 8 februari 2017


Hej på er alla! Jag sitter i favvofåtöljen med tända ljus, en kopp kaffe och laptopen i knät,
en lugn och skön start på dagen. Och hörrni, visst är det härligt med ljuset som återvänder!
Som jag längtar ( och verkligen  b e h ö v e r  ) detta ljus :) Tror säkert att ni är många som 
håller med mig ;)

Här hemma har jag massor med idéer på små och stora förändringar men än så länge 
snurrar de i huvudet och har inte "landat" än. Beror nog på att jag inte tagit mig tid till att
stanna upp. Men jag vill röja och rensa överallt, hihi. 



Min bästa kompis och trogne följeslagare ligger här i soffan bredvid mig och myser.

Det känns som jag befinner mig i någon slags lyckobubbla just nu, sååå glad och tacksam 
över allt runtomkring mig. 

Jag har de bästa medarbetarna och kollegorna i butiken och självklart de allra finaste kunderna.
Och jag är sååå glad över den fina responsen vi fått på vår nyöppnade webshop.
Nu har vi fyllt på med ännu mera nytt i den! Och det fortsätter vi göra hela tiden ;)

In och kika, vetja! Klicka här

Bild lånad av Majas cottage

Hela 20 kartonger fyllda med lyktor och prints kom från Majas igår!!! Mängder med nya fina och 
jag älskar dem allihopa. Har inte hunnit ta några egna bilder på dem än så alla bilderna i detta inlägg på Majalyktor är lånade av dem :)

Denna med texten "sinnesro" lyser bredvid mig nu och skapar ett skönt lugn.



"För kärlekens skull" - underbar text av Ted Gärdestad på en underbar lykta!

Tänk på att dessa lyktor endast finns i begränsad upplaga. Vi fick hem denna i rosa.....



......och i silver samt med vit botten. Vilken blir din favorit?

Denna låt är ju väldans poppis på bröllop och jag tror många av oss har starka minnen
knytna till just denna text. 

Denna text finns även på ett A4 print och kostar 89:-



P.S I love you

Finns även i silver och de kostar 79:- st 
Fin present  nu till alla hjärtans dag :)


" Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad
för din egen skull, för ingen annan är som du"

Finaste texten och en lykta som ALLA är värda!!!

149:- och finns förutom i vitt även i silver. 



Små ljuvliga plåtaskar med vacker text fyllda med en liten lykta och små kort
där du kan skriva små texter o minnen. Här ovan syns Memoryboxen men vi har flera 
olika i butiken. 



Fin present till  bästa vännen! Flera boxar och ännu flera Majalyktor har 
kommit och du hittar de hos oss i butiken samt i vår webshop.



Idag fortsätter vi med att packa upp ännu mera nytt som kommit till oss.
Kan avslöja att det doftar väldigt gott om det som väntar på att packas upp;)



Nu ska vi ge oss ut i den härliga solen som strålar från en blå himmel!

Ha en härlig dag! Det tänker jag ha :)

Kram kram från Carina

Inga kommentarer: