tisdag 25 april 2017

Jubileumsvecka


Dags att fira -  tänk att det redan gått 10 år sedan jag tog över butiken!

Mycket har hänt under dessa år och jag är så glad över att få dela alla minnen med er!
Tack alla fina kunder som håller butiken levande!!! Och så har jag världens bästa team 
som hjälper till med butiken!

När jag tog över så var det en "sommar"butik som endast hade öppet juni, juli och augusti. 
Jag började med det men utökade  även sortimentet till så mycket mer, väl utvalda saker 
som jag kände passade in. Heminredning, textilier, smycken, fina saker till barnkammaren mm. 

Allt noga utvalt med kärlek.

Började även ha öppet under hösten...... fler och fler dagar och alltid helger och ända fram 
till jul. De första åren lät jag butiken gå i ide efter jul, vi hade vintervila fram till 1 maj.
Det gick inte mer än ett par år så flyttade jag fram öppningen tills slutet på mars och rätt som det 
var hade vi öppet året om. Höst/vinter 6 dagar i veckan och sedan 7 dagar i veckan. 

Såååå härligt och det är med glädje jag tänker på butiken varje dag och tillsammans med
mina finaste kollegor Eva samt dottern Susanna har butiken formats till det jag vill;)

Stort tack även till resten av min familj som ställer upp till 110% på alla mina idéer,
och tusen tusen tack till min älskade T som stöttar och hjälper till med allt som rör butiken. 

Och än en gång TACK till alla kunder!!!! Utan er som besöker och handlar  hos oss fanns
det ingen butik. Det är tack vare er vi kan fortsätta att utvecklas och bli ännu bättre!

I helgen firar vi ordentligt i butiken men redan nu smyger vi igång vår 


JUBILEUMSVECKA  med fina unika erbjudanden varje dag.




Idag kan ni handla havssalt hos oss för endast 15:- st  ( ord 30:- st )

Helt underbara små påsar fyllda med torkade örter, blommor och eteriska oljor 
för en avkopplande spaupplevelse hemma! Använd den medföljande nätpåsen i ditt
bad eller fotbad. Den fungerar som en tepåse och släpper ut all näring i vattnet samtidigt
som det hålls rent. Vid användning som tex skrubb i duschen kan den blandas med 
vegetabilisk olja ( tex olivolja ) som då också återfuktar. 

Välj mellan 3 olika blandningar :  
eukalyptus  och amarant  som piggar upp och stödjer koncentrationen. Perfekt boost när man är trött 
eller förkyld! Finns även med ros & vit ginst  som motverkar värk och nedstämdhet 
eller lavendel och osmanthus - stärker mentalt och motverkar stress. 

Passa på att ladda upp med härliga små påsar både till dig själv och för att glädja 
en vän!

Detta pris gäller endast idag och så långt vårt lager räcker. 

Välkomna att fira med oss! Nya erbjudanden varje dag denna vecka.
Följ oss även på instagram och facebook för att ta del av allt.

Se våra öppettider här

Stor kram till er! / Carina



Inga kommentarer: