tisdag 30 maj 2017


Hej på er alla! Vilka härliga dagar och kvällar vi har! Kanhända att jag tjatar om det 
men åååååh vad jag njuter av soliga fina dagar och ljumma kvällar! Bästa bästa tiden om 
ni frågar mig:)

Och underbara dagar i butiken har vi också med världens bästa besökare! Tusen tack till 
er alla som besöker oss och stort tack även till er som handlar i vår webshop! 

Jag klurar hela tiden på nya förbättringar och förändringar, allt för att göra det allra 
bästa för er som besöker oss!  Jag har lovat mig själv att ALDRIG någonsin stanna upp
och bara låta allt rulla på "som vanligt".  Och jag hoppas ni alltid känner er hjärtligt 
välkomna till oss!!!

Nyss kom en jätteleverans med mycket fint som väntar på att köras ner till butiken.

Och vi har en ny efterlängtad leverantör på gång! En leverantör som jag varit intresserad
av länge och nu känns tiden rätt och vi har fått klartecken att vi är välkomna att handla. 
Sånt känns alltid lika spännande och jag hoppas ni kommer att tycka lika mycket om det som
jag gör!

Ja, lite så är mina dagar mest hela tiden. Det snurrar runt med idéer och funderingar och jag
är på "span" hela tiden. Och ni ska veta att vi alltid väljer vårt sortiment och våra leverantörer
med stor omsorg och mycket hjärta;)  Vi vill förstås att allt ska passa in hos oss i butiken :)

Många rader om butiken men jag vill gärna dela med mig om mina tankar kring den.
Att driva butik är SÅ mycket mer än att bara ha öppet på dagen och träffa alla trevliga besökare.

Och jag älskar det!!! Själva blandningen, mixen av allt men självklart är ju mötena i butiken 
med er kunder det allra allra trevligaste!!!

..............................................


Efter stängning i söndags for jag hem för att duka lite snabbt och förbereda middag 
till våra nära och kära. Såååå glad och tacksam över att ha alla våra i närheten och det 
är LYCKA  att kunna samla allihopa och få umgås.



Snabb och enkel dukning och jag hade missat att köpa med mig servetter hem....
Men vad gör väl det egentligen?  


Jag fick en jättestor maffig bukett av barnen, såååå fin med en härlig mix av blomster.
Stort hjärta på den!

Och jag är så glad över våra 4 fina barn och deras respektive samt förstås barnbarn och alla
härliga hundar!!!   




Sommarmiddag med grillad kycklingfilé, färskpotatissallad, pastasallad med mozarella och
tomater , kall sås och så förstås melon o jordgubbar. Enkelt och gott.



Och jordgubbstårta till kaffet :)



Syrenerna blommar så vackert just nu och jag älskar blandningen med rosa 
pioner och lila syrener.  Glöm inte bort att njuta av allt det vackra ute nu!  Strunta i 
städning inomhus och njut  av allt vackert ute. Det är så kort tid vi har detta vackra så
jag släpper allt inomhus med gott samvete :)


Nu ska jag köra ner kartongerna med allt fint till butiken:)

Välkomna till oss i ett grönskande Strömsholm idag 12 - 18


Ha det gott!

Kram kram Carina

Inga kommentarer: