fredag 1 april 2011

Cupcakes och pasteller



Helt underbara kuddar med cupcakesmotiv packades upp igår tillsammans

med en massa annat fint!


Visst är de läckra? Fler motiv finns i butiken.






Härliga tavlor med olika cupcakes låg också i kartongerna. Jag blir sugen på

att baka när jag ser dem och idag är det fredag så vi får se vad jag trollar ihop.







Då kommer de fina vispskålarna till användning. Vi har fyllt på dem med flera

härliga pastellfärger, rosa, syren, ljusgrön och så vit och beige förstås!


Den lilla blev snabbt en "måste ha" sak, så söt och användbar till lite av varje.

Finns i rosa och vit.









För att inte tala om de vackra bokgömmorna som också packades upp igår,

de hann jag knappt lägga fram innan de försvann från hyllan. Men så är de också

sagolikt vackra!!! Och än finns det några stycken kvar. Vi har öppet i helgen och

har du vägarna förbi är du hjärtligt välkommen att besöka oss!



Här är det grått o mulet idag med ett lätt duggregn och förhoppningsvis

löser regnet upp den sista snön så den försvinner. I helgen hoppas vi på sol!



Nu ligger en hög med små lätta paket och väntar på att bli skickade, så alla

ni som har beställt tunikor vet att de kommer till er efter helgen.



Önskar er alla en härlig vårhelg och tack för att du tittar in här.



Kramar från Carina




3 kommentarer:

Patricia sa...

Åh Cupcake tavlan var verkligen en frestelse, håller med, man blir sugen på att baka .. =)

Åh vispskålarna var ju jättefina .. måste ta mig till dig nån dag .. =)

Jag ska kolla vilka storlekar på krukor jag behöver, så får vi se vad du har kvar när jag kommer .. =)

Kram Patricai

Vita små hjärtan sa...

Å allt var fint! Så vårigt och härligt!
Önskar dig en fin helg.
Kram Agnetha

Uttan sa...

Så mycket fint. Och jag verkligen älskar Lampan i förra inlägget. Den med rosor på lampskärmen. SÅ fin.

Ja nu är det inget toppenväder vi haft i helgen och i dag är det verkligen grått å trist ute och jag som verkligen såg fram emot solen som de lovade i början av veckan att vi skulle få.

Hoppas helgen varit full av trevliga människor i din fina butik.

Kram!