torsdag 21 april 2011

Påsköppet







Kikar in för att önska Er alla en riktigt mysig påskhelg!

Sol, mängder med godsaker och massor av glädje önskar jag Er alla!



Knipsade av några påskliljor som får stå i min loppisfyndade lilla vas.




Snart är det dags att ge sig iväg ner till butiken.



Vi har öppet för Dig alla dagar i påsk 12 - 16







Vi har tagit hem fina vårblommor och gjort en hel del arrangemang inför helgen.


De här stora lyktorna är superfina och i en av dem har jag ställt några blommor

tillsammans med en liten ljuslykta så den blir som ett litet växthus.







Det är en liten text på lyktorna, " Carpe diem ", men det syns inte så bra på bilden.






Näpna penséer i en underbar färg som jag kallar "hallon".








Stora fina hortensior har vi fått hem i vitt och rosa.









Här har jag planterat i äggskålen från Nääsgränsgården, ett litet

påskarrangemang. Skålen har ni sett förut fylld med karameller.





Ha det så gott nu och GLAD PÅSK




till er alla från mig








3 kommentarer:

Patricia sa...

Åh va mycket fint du gjort .. ska försöka hinna med ett besök i helgen mellan allt ägg o sillätande .. ; )

Glad påsk-kramar
Patricia

Lissboden sa...

Du ser att ha fått hem mycket fint till helgen. Jag hoppas att kunderna strömmar till nu så att du får mycket sålt.
Jag ser att du har mitt favorittyg Eva här på bloggen. Det är verkligen underbart vackert.
Jag önskar dig och din familj en Glad Påsk!
Kram från Maria

Marita sa...

ååååhhh har du öppet hela påskhelgen!! Då kommer vi nog förbi dig en sväng i morgon!! Det var ju alldeles för länge sedan sist!!
kramisar, Marita