onsdag 13 april 2011

Gardinkappa

En underbar gardinkappa finns hos oss i butiken nu!


Många kunder har efterlyst gardinkappor och de har inte varit så lätta att

få tag på, men nu har vi fått hem en vit underbar kappa med vita rosbroderier.

( 85.- / m )



Jag har provat dem hemma i köket och är jättenöjd! Jag lät den vara ganska

slät, på så vis syns broderierna mycket bättre. Men det är förstås en smaksak.


Här ovanför syns mitt lilla fönster vid diskbänken.




Här är det "stora" fönstret, till vänster på bilden finns dörren ut till glasverandan.


Kappa även i detta fönster och på sidan har jag hängt lite kortare längder

med omtag. ( 2-pack längder 170 cm m omtag ).


I och med dörren så tycker jag det är skönt med omtag, vi springer in och ut genom denna dörr hela dagarna och då hänger de ej i vägen.



Maila om ni är intresserad så skickar jag.




De hamnar i webshopen senast i morgon. Just nu har jag helt glömt bort

priset på längderna... men de var inte dyra det vet jag. Kollar upp det så snart

jag är i butiken.







Här har vi haft härliga vårdagar och nu vill jag göra fint ute.


En kasse fylld med vita violer väntar på att planteras och det blir nog en tur

till handelsträdgården idag igen!



Önskar er alla en fin dag!


Vi ses snart igen.



Kramar från Carina




Inga kommentarer: