fredag 8 april 2011

Söta saker


Ja, redan fredag och då passar det väl bra med lite sött?


Den här fina äggskålen från Nääsgränsgården väntar på att packas upp i butiken,

den blev så himla fin fylld med påskägg! Kan tänka mig att den passar bra att fylla

med något annat matnyttigt också, eller kanske några små blommor i ett

sött påskarrangemang?






Glasburkar med lock är jag väldigt svag för och den här fick följa med hem.


Påsken är nära nu så jag passade på att fylla även den med ägg, men där måste jag

nog fylla på flera gånger innan påsken är här.



.......................



Det ser ut att bli en strålande dag idag, härligt!!!


Jag ska vara med på Kanalmässan idag så bor du i närheten kanske vi ses.

Jag har ingen egen monter utan håller till i Destination Strömsholms monter.

Det ska bli jättekul och jag hoppas jag hinner runt en tur och kika in i alla andra

montrar.


I helgen har vi förstås öppet i butiken både lördag och söndag och

Du är Hjärtligt välkommen!!!







Ännu en liten söt ljuslykta, kanske en present till någon du håller kär?



Mycket fint har kommit hem och nu finns det mycket att välja på.



Jag önskar er alla en riktigt skön och härlig helg med massor av sol

och glädje!


Här hemma kommer den lediga tiden att tillbringas ute på glasverandan.


Kram på er alla!!! / Carina







1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Mums vad gott med påskägg och de ligger ju i väldigt fin skål och glasburk..

Ha en fin fredagskväll..

Kram Mia