onsdag 20 april 2011

Påskpynt






Lite påskigt har det blivit på köksbänken. Små söta knoppiga påskliljor

hamnade i min gamla trälåda. Och ägghönan är given! Den har jag fått av min mormor

och utan den blir det ingen riktig påsk.






Varje år fyller jag den med goda nougatägg.



Har du också något speciellt du inte vill vara utan?







Elvis njuter för fullt av det härliga vårvädret vi har just nu.

Och vem gör inte det förresten?





Nu ska jag strax ner till butiken och förbereda, några lådor väntar på att

packas upp och jag har varit iväg och handlat hem många fina blommor som

ska planteras och fixas till små fina arrangemang till påsk.




Vi har öppet för dig alla dagar nu i påsk!




Från och med idag och till annandag påsk har vi öppet 12 - 16




Hjärtligt välkomna till oss!!!




Ha det gott! Vi ses snart igen!



Glad Påsk-kramar från Carina






1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Så fint du gjort det och den gamla hönan var ju för söt..
Jag har inget påskpynt jag inte kan vara utan, pyntar sparsamt till påsk..

njut av dagen/kvällen..

Kram Mia