fredag 29 april 2011

Uppåt väggarna






Vi har mycket fint att pryda väggarna med i butiken och jag tänkte visa er några

godbitar. Dessa tavlor är ganska stora och jag tycker de är sååå vackra!






Härliga färger som sprider glädje!









Och för att inte tala om dessa söta vintagekort, helt underbara! Vi har passande

ramar om man vill rama in dem.






Vackra änglar.








Söt tavla med texten " Gud som haver barnen kär..."








Ännu en söt tavla med en fin text till en nyfödd.








Rosor, rosor... vi har flera olika tavlor med ros- och blommotiv.






Och en helt underbar klocka med rosor och text:


" Cares melt when you kneel in your garden "


Ja, det var ett litet urval av det som finns just nu. Var det något som du tyckte om?



................................



Idag blir det ännu en dag med solsken. Helt otroligt vilket underbart vårväder vi har

haft den senaste tiden!!! Jag sitter här på glasverandan med mitt morgonkaffe

och bara njuter av all grönska och fågelkvitter.



Snart är det dags att åka ner till butiken och möta upp glassbilen, nu är det

dags att fylla upp glassboxen!



I helgen har vi öppet som vanligt lördag o söndag 12 - 16



Hjärtligt välkommen om du har vägarna förbi!!!



Ha en skön helg och hoppas solen skiner på er alla!


Kramar från Carina













4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Carina,

Så fin tavla. Å din blogg är jättefin verkligen oxå. Kul att hitta hit till dig.

Trevlig helg!
Malin :)

rosenälvorna sa...

Alltid lika trevligt att besöka din butik, som också ligger så vackert vid Strömsholms slott. Kommer förbi på vägen till föräldrarna mina, eller kanske bara för att jag har lust:-)
Christina

Lotta sa...

Hej så mycket fint du verkar ha i din butik. Synd att det är lite långt. jag har också en butik på gården i väldigt liten skala, men titta gärna in till mig me.
Kramar Lotta

Marita sa...

oj vad mcket fint du har fått in!! Det är såååå länge sedan jag var till din härliga bod, det får jag nog allt ta och ändra på!
kram, Marita