onsdag 29 april 2015


Hej soliga onsdag!

Idag bjuder jag på en bild inifrån hallen ;) 
Så här ser det ut när man kommer in genom vår ytterdörr. Direkt till vänster, före stolen
går trappen upp till övervåningen. Mittemot stol och månbord är en platsbyggd garderob
med spegelskjutdörrar.  Och på högra sidan finns även dörr in till vår grovingång samt ett 
badrum längst upp till höger. 
Rakt fram ser ni vårt vardagsrum och svänger man till vänster efter månbordet kommer 
man rätt in i köket :)

Hoppas ni har det bra!  Här är det "huvudet upp"  , dvs mycket att göra men det är 
bara kul! Det har kommit hem galet mycket snyggt till butiken. Igen kanske jag ska tillägga. 

Det är inte så att det kommer varor en gång i veckan, nej snarare så gott som varje dag ;)


Jättesnygga textilier. Eller vad sägs om det här fina kuddfodralet?


Det kom även hem i vitt med rosa mönster ;) I bakgrunden syns enfärgade rosa i 
stentvättad linne. Helt underbart vackra! Mjuka och sköna!


Nyhemkomna löpare, också jättesnygga och bilden gör de inte alls rättvisa!
4 olika färger, stl 42 cm x 140 cm och ligger som en smäck på bordet ;)


Vi har fått hem många olika blomsterkransar och de här med bellis är en av mina 
favoriter. 175:- st kostar de


Finns även i vita toner.

Och ännu mera nytt har kommit denna vecka. Igår stod jag på huvudet bland kartonger
och packade upp godsaker ;)



Imorgon är det Valborgsmässoafton och jag tänkte tipsa om en snabb och enkel
dessert till kvällen ;)
I butiken har vi dessa goda rullrån till försäljning.



Tillsammans med glass och bär blir det en snabb och enkel och framförallt 
jättegod dessert! 
( desserttallrik á 65:- i serien Maison hittar du också hos oss )

Idag onsdag har vi öppet 12 - 18 och imorgon på Valborg  12 - 16 (OBS!)

Fredag 1 maj öppet 12 - 16 

se övriga tider här

Ha en härlig dag! Nu ska jag svischa ner till butiken och greja lite ;)

Kramar från Carina

Inga kommentarer: